arkadaşlar sonunda e900 aldım hemen telefonun artı ve eksilerini belirtim:
kamera: kamera yeterli ama sadece gün ışığında iç çekimleri pek ii deil bide foto çekerken elinizi çok sabit tutmanız gereekio yoksa fotolarınız ii çıkmayabilr.
dokunmatik ekran: dokunmatik ekranla ilgili hiç bi prob yaşamadm alışmakta çok zor olmadı tuşlar fln çok karışmıo bazen de karışmıo diil yanlışlıkla çıktığınız da oluo
işlevsellk:telefonu 2 gündür kullanıom önceki telim w800 dü pek sorun yaşamadm fotolara girerken biraz bekleme yapıo 1-2 sn kadar nie anlamadm ama nokia veya se lerde foto albumlerinde çok hızlı diil.
şarj: daha dun sarj ettme hala ful gidio o yuzden simdi yorum yapmicem had hayırls
ses: dışa verdiği ses bence yeterli ve kaliteli ama kulaklık kalitesi gerçekten iyi
fiyatı yaklaşık 630ytl uygn sayılabilecek
merak ettiğinz bişi varsa cevaplandırablrm