samsung s5233 için oyun ve program

    Konu Sahibi
samsung s5233 için oyun ve program
buradaki 240*320 lk ler çalşr temal hariç (samsungun standart işlemcisnn teması yok) olursa symbiam

oyunlar




uygulamalar




.



bi tşk edin yahu
 
Tepkiler: phosphorescence, gencila, bulut7941 ve 19 diğerleri

nsync40

Üye
ama bunlar sony ericson biz s5233 istiyoruz
 
samsung s5233 oyuun ve pprogralarını isstiyorum yardım edicek birisi varmı
 

pwrock

Üye
arkadaslar ordaki arkadasın koydugu tüm seyler jar ve jad uzantılı yani yükleyin tema haricindeki oyunları calıstırır ....
 

eti_cin

Üye
arkadaşlar sitesine telefonunuzdan internet yolu ile bağlanırsanız sistem sizi direk s5233 uyumlu uygulama ve oyunlara yönlendiriyor ordan beğenip istediğinizi tel indirebilirsiniz eğer başka model tel varsa hiç öenemlideğil sistem telefonun markasına göre uyumlu program ve oyunları bulup isizi oaraya yönlendiriyor simbiyan,java yada androit olması önemlideğil herşeh bu sitede var arkadaşlar
 
biri bana s5233 wifi telefonu nasıl güncellicegimi acıklarsa cok sevinirim bulamadım bi türlü nasıl güncellicegimi yardımm plssss
 

alexcab

Üye
tşk eline sağlık kardeş
 
samsung star bu oyunları çalıştırır fakat tam ekran ve dokunmatik oyunlar paylaşırsan daha iyi olur
 

barigo

Üye
samsung star adı hakkında konu acıyosun için de samsungla ilgili bişi yok ne biçim iştir bu biraz kas forumu işe yara...
 

Gallahad

Üye
biz 5233 wi-fi oyunu isytedik gidip sonny ericsonu naspıcam ya
 

golge9

Üye
getjardan bı sey ındıren pısman oyunlar onlıne oldugu ıcın knturler gıdıyor oh ne âlâ oflıne olursa gıtmıyor muammaaaa
 
olum biz samsung 5233 ün oyununu istiyoz onları ne yapalım ne olur onlarıda bi zahmet koyun nolur abiler ablalar
 
ya beyyler şu wifi telefonda video izlemek için hangi programı indircez nerden indircez bilen biri varsa yazsın ltfn
 

ms2002

Üye
arkadaşlar ben wi fi yi kullanamıyorum bağlantılar silindi bağlantı kurulması lazım diye uyarı veriyo bi şeyleri sildim yanlışlıkla galiba evden bile giremiyom daha önce girdiğim ağların hiçbirine bağlantı kuramıyorum helpp....