Haber Samsung Note 4'te Android 5.1.1'i Test Ediyor!

Silinen üye 2362831

Kapalı Hesap
İnşallah Galaxy S4 ü 5.0.1 de bırakmaz. 5.1.1 de alsın yeter S4 için
 

MaxipmaN

Üye
para kasın ayfon alın çekilcek dert değil şu güncelleme işi, şahsen note 2yi son haddine kadar kullanıcam inşallah
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
İçimden bir ses bu sürümde N910C versiyonu için 64 Bit desteği aktif hale getirilecek diyor.

Şurda 64 bitle ilgili şeyler var ama tam olarak ne olduğunu anlamadım
 

PriZm

Üye

Şurda 64 bitle ilgili şeyler var ama tam olarak ne olduğunu anlamadım
Anladığım kadarıyla aktif hale getirmiş ama driver sorunları ile karşılaşmış.

64 Bit driver entegre etmek daha zor bir iş olsa gerek.
 
Son düzenleme:
Benimde araştırmalrıma göre 64 bit söylentisi var ve samsung bunu test ediyormuş. Herhalde s6 arayüzünü ve kamera uygulamsı note 4 e 5.1.1 ile gelecek yani şu yayınlanan s6 nın 5.1.1 videosunu izlerseniz note 4 dede ne geleceğini öğrenirsiniz. Ve de tema desteğide gelecek ☺
 
    Konu Sahibi
S6 arayüzünün hiçbir eski modele gelmeyeceği haberini sammobile paylaşmıştı. S6 sistem uygulamlarınında geleceğini hiç sanmıyorum.
 
Note 4 ü 64 bit diye satıp 32 bit olmasıda ayrı bir konu
 

PriZm

Üye
S6 arayüzünün hiçbir eski modele gelmeyeceği haberini sammobile paylaşmıştı. S6 sistem uygulamlarınında geleceğini hiç sanmıyorum.
O sadece bir söylentiydi. Sammobile her ne kadar Samsung'a yakın olsada haberleri birebir tutmuyor.
 
Zaten şimdiki iddalarda sammobileden geldi büyük ihtimal samsung s6 arayüzünü verecektir.
 
para kasın ayfon alın çekilcek dert değil şu güncelleme işi, şahsen note 2yi son haddine kadar kullanıcam inşallah
Türkiyeden iphone alınmaz. Neylerine güvenip zam yapıyorlar merak ettim. Bundan sonra Türkiyeden hiçbir Apple cihaz almayacağım.
 
    Konu Sahibi
Haftaya sızıntı sürüm çıkabilirmiş.

13/06/2015
 
ip6s alacağım hiç aklıma gelmezdi
 
    Konu Sahibi
Bu hafta sızıntı sürüm bekleniyor Note 4'ü yakından takip eden arkadaşlara duyrulur.

15/06/2015
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~

0MG90

Üye
S6 için 5.1.1 çıkmış
 
    Konu Sahibi
Evet amerikada çıkmış ram sorunun düzeltildiği söyleniyormuş.