Samsung MonteDroid

    Konu Sahibi
Samsung MonteDroid
Evet Monte telefonumuza Android yükleme işinde çok aşama kaydetmişler...Jetgil arkdaşımız bize iki tane link verdi ama İngilizce eğer bu sayfaları Türkçe'leştirecek bir arkadaş çıkarsa hepimiz çok mutlu olacağız..






Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...

__________________ekleme_________________

beyler yeni bir site daha buldum bootfiles dosyaları var montedroid'in







 

*Emre95

Üye
geçekten bişeyler var gibi görünüyor ama bnde pek ingilizce bilmiyorum :S
 

Faraza42

Üye
Arkadaşlar eğer Google Chrome kullanırsanız ve Google Chrome ile o siteye girerseniz üstte bu siteyi Türkçe'ye çevir diye bir yazı çıkar ve ona tıkladığınızda site tamamen türkçeleşir :
 
yüklemek için önce linux falan yüklemek gerekiyor zahmetli iş
 

*Emre95

Üye
düşünsene android oluo ama
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar eğer Google Chrome kullanırsanız ve Google Chrome ile o siteye girerseniz üstte bu siteyi Türkçe'ye çevir diye bir yazı çıkar ve ona tıkladığınızda site tamamen türkçeleşir :

dostum onu bizde biliyoruz ama site tamemen Türkçe leşmiyor hatan var sadece kelimeleri çeviriyor

----------Eklendi @ 18:46:11 ---------- Yazıldı @ 18:45:45 ----------

yüklemek için önce linux falan yüklemek gerekiyor zahmetli iş

androi için linux'Da yüklerim
 
Tepkiler: mehmetopuz
Bende android oluyorsa kesın buna daır vıdeo koyabılırlerse herseyı yuklerım gozum kapalı sımdı bıle xp yanına wındows 7 var bırde onu koyarım
 
Arkadaşlar ben linkleri inceledim.Bilmem biliyormusunuz ama Samsung GT s5620 de var olan işletim sistemi nasıl ki J2ME (Java Mobil) tabanlıysa Android işletim sistemide Linux tabanlıdır.Linux işletim sisteminin bilgisayırınıza kurulması gereği buradan geliyor.Ha kurmak zorunda da değilsiniz Linux'un herhangi bir sürümünün Live Cd si (Yani CD/DVD üzerinden kurulumsuz çalışan) ile de işinizi halledersiniz.Bu konuda duyanlarınız vardır belki Tübitak' ın dağıtımı olan Linux tabanlı Pardus adında bir dağıtımda mevcut.

Adamlar ne yazmış orada diye merak ediyorsunuz eminim.Çalışmalara devam ediyorlar ama halihazırda bunu telefonunuza kurabileceğiniz seviyeye gelememişler.Hala Monteye uygun bir boot hazırlayamamışlar.

Ama yapabileceklerini düşünüyor.Ben pek umutlu değilim işin açıkçası.Bunu başarsalar bile Monte donanım özellikleri açısından bunun için yetersiz kalacaktır.Şimdilerde bile telefonunuza oyun ve uygulama arıyor ve kuruyorsunuz.Android gelirse o zaman monte yetersiz kalacak.

Bu tıpkı şuna benziyor ; bir bilgisayar almaya gidiyorsunuz.Masaüstü yada dizüstü farketmez.Dikkat ettiyseniz kasalarında bazı çıkartmalar olur.Örneğin "Designed for Microsoft Vista , Designed for Microsoft Windows 7 " vb yazılar görürsünüz.Bu şu manaya geliyor.Bu bilgisayar bu işletim sisteminin sağlıklı çalışacağı donanım özelliklerini karşılamaktadır.

Eğer monte nin üzerindeki çıkartmaya bakarsanız "Designed for Android" diye bir yazı olmadığını görürsünüz.
 

jakobgfb

Üye
yanlız tam randıman almak istoysanız 8 gb kart kullanın diyorlar 2 gb oluyormuş ama ozaman ağır oluyormuş falan filan çok zahmetli iş
 
    Konu Sahibi
beyler yeni bir site daha buldum bootfiles dosyaları var montedroid'in





 
yahu madem yaptılar neden hiç fotoğraf, video yokk.yapan adam kanıt olsun diye fotoğraf, video koyar. bizim milletimiz ammada saf yahu, ota .oka inanıyorsunuz ya....
 
yahu madem yaptılar neden hiç fotoğraf, video yokk.yapan adam kanıt olsun diye fotoğraf, video koyar. bizim milletimiz ammada saf yahu, ota .oka inanıyorsunuz ya....

Bizim milletimizi bilemem ama sizin okuduklarınızı anlamakla ilgili bir sorununuz var gibi görünüyor.Bu kadar zor değil yazılanları okumak.Ne yazmışız bir dönün önceki mesajlara okuyun.

Demişiz ki henüz ortada kullanıma hazır gelmiş birşey yok.Çalışmalar sürüyormuş.

Bunun neresini anlamadınız siz?
 
    Konu Sahibi
yahu madem yaptılar neden hiç fotoğraf, video yokk.yapan adam kanıt olsun diye fotoğraf, video koyar. bizim milletimiz ammada saf yahu, ota .oka inanıyorsunuz ya....

evet bu sadece çaılşma ve çalışmanın bitmesine az kalmış eğer bitirirlerse video koyarlar
 
Bir an once yapsınlar sunu beee yeter artık androıd kullanmak ıstıyoruzzzz
 
Gelısme yok mu haberınız yok mu ya arkadaslar?
 
Adamın biri bd mı neydı galıba montedroıd de ıste yazmıs multıloader hazır fakat deneyemedım dıye halıyle kımsede kendı telefonunu rıske atmıyo denemıyor bakalım bekleyıp gorecez ıyı gunler.
 
Kardeş yanılıyorsun adamlar yapmış youtube dan bakabilirsin hatta youtube ye gerek yok google montedroid yazarak bulabilirsin

----------Eklendi @ 18:32:43 ---------- Yazıldı @ 18:30:41 ----------

montedriod
 

a9z0a9z0

Üye
arkadaşlar yapıldımı kesin bi sonuç varmı veya yapan varsa anlatsada bizlerde yapsak yani
 

hisisman

Üye
arkadaşlar ben kendi telefonuma android yükledim , çok güzel ama pek tavsiye etmem çünkü menüye girerken felan çok kasıyo. bunu dışında herhangi bar sorun göremedim. haa bide sadece görüntüsü android, android uygulamalarını çalıştırmıyor, bilginize .......