Samsung Monte iPhone Kilit&Menü

Umudcan

Üye
star içinde yaparmısın ?
 

edi26

Üye
hocam nasıl kurcaz bunu ben bi türlü yapamadım anlayamadım
 
    Konu Sahibi
star içinde yaparmısın ?

Dostum star hakkında bir bilgim yok

----------Eklendi @ 11:23:24 ---------- Yazıldı @ 11:23:01 ----------

Dostum hero modu kurucaksın sonra dosyaları benim verdiğimle değiştireceksin
 

bugra058

Üye
Şunu nasıl kurulduğunu anlatırmısınız
 

fero55

Üye
Sevgili sertug kardeşim bunu nasıl yükliceğimizi detaylı olarak anlaırmısın lütfen ?
Ve bu temada Kilit gerçekten İphone gibi açılıyormu ? Daha önce açtığın konularda ki İnevia da ki gibi sadece menü mü değişiyor ? Lütfen cevap ?
 
    Konu Sahibi
sadece menü değişiyor

----------Eklendi @ 00:46:08 ---------- Yazıldı @ 00:45:32 ----------

kilit var ama menü içinden giriliyor yani iki tane kilit var
 
Arkadasim resimli anlatirmisin Pek anlamadimda
 

6680_31

Üye
arkadaşlar link gitmiş yenilememiz mümkün mü

---------- Eklendi @ 01:26:31 ---------- Yazıldı @ 00:53:54 ----------

arkadaşım link yasaklı sitede açabileceğimiz bir sitede yok mu acaba bu arada emeğine sağlık bilgisayarda ghördüğüm kadarıyla on numara olmuş...
 

beko527

Üye
arkadaşım sen vodafone ve turkcell koymuşsun benimki avea yüklesem bişey olurmu ?