Sertug1991 Üye Konu Sahibi Umudcan' Alıntı: star içinde yaparmısın ? Genişletmek için tıkla ... Dostum star hakkında bir bilgim yok ----------Eklendi @ 11:23:24 ---------- Yazıldı @ 11:23:01 ---------- Dostum hero modu kurucaksın sonra dosyaları benim verdiğimle değiştireceksin
Umudcan' Alıntı: star içinde yaparmısın ? Genişletmek için tıkla ... Dostum star hakkında bir bilgim yok ----------Eklendi @ 11:23:24 ---------- Yazıldı @ 11:23:01 ---------- Dostum hero modu kurucaksın sonra dosyaları benim verdiğimle değiştireceksin
Sertug1991 Üye Konu Sahibi wldyslw' Alıntı: türkçe mi? Genişletmek için tıkla ... resimlerde görüldüğü gibi Türkçe
fero55 Üye Sevgili sertug kardeşim bunu nasıl yükliceğimizi detaylı olarak anlaırmısın lütfen ? Ve bu temada Kilit gerçekten İphone gibi açılıyormu ? Daha önce açtığın konularda ki İnevia da ki gibi sadece menü mü değişiyor ? Lütfen cevap ?
Sevgili sertug kardeşim bunu nasıl yükliceğimizi detaylı olarak anlaırmısın lütfen ? Ve bu temada Kilit gerçekten İphone gibi açılıyormu ? Daha önce açtığın konularda ki İnevia da ki gibi sadece menü mü değişiyor ? Lütfen cevap ?
Sertug1991 Üye Konu Sahibi sadece menü değişiyor ----------Eklendi @ 00:46:08 ---------- Yazıldı @ 00:45:32 ---------- kilit var ama menü içinden giriliyor yani iki tane kilit var
sadece menü değişiyor ----------Eklendi @ 00:46:08 ---------- Yazıldı @ 00:45:32 ---------- kilit var ama menü içinden giriliyor yani iki tane kilit var
6680_31 Üye arkadaşlar link gitmiş yenilememiz mümkün mü ---------- Eklendi @ 01:26:31 ---------- Yazıldı @ 00:53:54 ---------- arkadaşım link yasaklı sitede açabileceğimiz bir sitede yok mu acaba bu arada emeğine sağlık bilgisayarda ghördüğüm kadarıyla on numara olmuş...
arkadaşlar link gitmiş yenilememiz mümkün mü ---------- Eklendi @ 01:26:31 ---------- Yazıldı @ 00:53:54 ---------- arkadaşım link yasaklı sitede açabileceğimiz bir sitede yok mu acaba bu arada emeğine sağlık bilgisayarda ghördüğüm kadarıyla on numara olmuş...
Sertug1991 Üye Konu Sahibi beko527' Alıntı: arkadaşım sen vodafone ve turkcell koymuşsun benimki avea yüklesem bişey olurmu ? Genişletmek için tıkla ... Hayir
beko527' Alıntı: arkadaşım sen vodafone ve turkcell koymuşsun benimki avea yüklesem bişey olurmu ? Genişletmek için tıkla ... Hayir
gonuldostu82 Üye Sertug1991' Alıntı: Hayir Genişletmek için tıkla ... hocam bu linkleri güncelleye bilirmisin acaba