***Samsung Monte Cevapsız Arama Kaydı Problemi***

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
***Samsung Monte Cevapsız Arama Kaydı Problemi***
Arkadaşlar cevapsız çağrı geldiği zaman, ekrandan çağrının kaydı silinmiyor.

Çıkış tuşuna basıyorum ekrandan gidiyor. Fakat ondan sonra bir cevapsız çağrı daha geldiğinde tekrar bir önceki cevapsız çağrı tekrar ekrana geliyor.

Problemi çözen arkadaş var mı ?

Başka monte kullanan arkadaşlara da baktım onlarda da aynı

Şimdiden teşekkür ederim
 
arkadaşım o herkesde oluyor böle yazı gelince ilk önce çıkış tuşuna bas ondan sonra arama tuşuna bas ordan çık halloluo bizzat denedim
 
    Konu Sahibi
arkadaşım o herkesde oluyor böle yazı gelince ilk önce çıkış tuşuna bas ondan sonra arama tuşuna bas ordan çık halloluo bizzat denedim

Arama tuşuna basıp arama yaptıktan sonra ekrandan kayboluyor ok.
Ama bu bir çözüm mü ???
 

Piaa

Üye
Arama yapmayacaksın. Cevapsız arama olduktan sonra bir kere arama tuşuna basacaksın. "Arama Kaydı" bölümüne girecek. Sonra geri geleceksin.
 
    Konu Sahibi
Arama yapmayacaksın. Cevapsız arama olduktan sonra bir kere arama tuşuna basacaksın. "Arama Kaydı" bölümüne girecek. Sonra geri geleceksin.
Arama yapmayacağız tamam da ama neden arama tuşuna basma gereği duyuyoruz onu anlamadın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...