Samsung M620'si olanlar içeri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung M620'si olanlar içeri
telefonu hala kullananlar var mı varsa memnunlar mı rica etsem yazabilirler mi ?
 
sakın alma berbat bi telefon kamera berbat oyun yüklenmiyo kişiselleştirme berbat herşeyi berbatsakın alma sakıııın onun yerine monte slider al yaa kimseye tavsiye etmiyorum samsungun bile o telefonu üretmesi hata sakın almaaaaaaa
 

-Emre

Üye
oyun yükleniyo fakat sakın alma zaten 0ı kalmamıştır telefon fiyatları fırlama yapmış ayrıca 190 liralık samsung e2550 290 lira olmuş!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...