Samsung Glaxy S II

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung Glaxy S II
Arkadaşlar öncelikle merhaba.
Ben
Samsung Glaxy S II
almayı düşünüyorum.Ama özellikleri hakknda pek bir bilgiye sahip değilim örenegim telefonda normal sitelerden video izleyebilirmiyim orn:izlesene.com gibi youtube(zaten buradanda izletmezse yazık gunah)
Baska merak ettigim bir ozellık daha soracagım menude android market ozellıgı varmı uygulaması siz aklınıza gelenlerı yazasanız sevinirim kamera vs.(SaykoH.)
 
Tepkiler: gtos
Bir telefondan beklediğin herşey var dostumOrada saydıklarının dahada ötesinde.
 
    Konu Sahibi
Bir telefondan beklediğin herşey var dostumOrada saydıklarının dahada ötesinde.


Ağzına sağlık kardes valla içime su serptin diyordum boşuna kasmayalım bukadar parayı herkez tarafından tavsiye ediliyor hatta birkac arkadasımdan bilgisiayar gibi yorumunuda almıstım eyv
 
Tepkiler: gtos
karta ödeyeceğim bi kaç taksitim kaldı. taksitim bitince ben de alacağım. gerçekten de bilgisayar gibi telefon. 2007 yılında aldığım laptopumla karşılaştırıyorum işlemcisi çift 1,66, 512mb rami vardı. bu da bu pc'm ile yarışır
 

enaa_881

Üye
kardeş gerçekten telefondan öte bi alet
telefonla vede bilgisayarla yapabildiğin hemen hemen herşeyi yaparsın
 
arkadaşlar galaxsy s 2 sahibiyim peşin para verdim 1,700 lira buzamanakadar kullandımtelefonlartelefon değilmiş teneke imiş iphoneyle bu telefonu kıyaslayan arkadaşlara gülücük atıyorum İphone 4 cihazımı sattım ve s2 sahibi oldum leptobumdaki flaşla aynı göstermediğivideo yok skyfire yüklemene hiçgerek yok sİtelerdeki videolarida izleye biliyorum kamera desen 1080 hd kayıt fotağraf mükemmel kamera flash süper ötesi dahili hafızası 16 gb ayriyeten 32 gb minihafızatakıla biliyor 8gb hediyeverdiler oda bedava geldi program andiroid markette istedin programlarvar süper ötesi dİyirum
 
    Konu Sahibi
Arkadaslar suanki fiyati 1300TL diye bıliyorum.Dogrumudur acaba birzdha dusuk olsa cok iyi olur sonucta ogrenci adamim yani parayi kasmak zor...
 
Tepkiler: gtos
Gayet güzel cihaz, istediğin yerdende video izleyebilirsin merak etme Kamerasında pembelik olayı var birtek eksi yanı.Ama hercihazda çıkmıyor yani ne gelirse bahtına
 
Tepkiler: SaykoHakim

gtos

Üye
TELEFON KIYAK BİRKERE ANDROİD OLMASI HERSEYDEN ONCE GELIYOR PARA OLSA BENDE ALICAM ZİLLERİ TAKIP OYNAYIVERİCEZ GARI GARİDE GARİ
 
Tepkiler: SaykoHakim

micoo

Üye
Hiç düşünmeden al derim.Iphone 4s'den daha iyi.Buyur karşılaştırma videosu ;

[video=youtube;jint7FKQgi0]http://www.youtube.com/watch?v=jint7FKQgi0[/video]
 
Bende galaxy s almayı düşünüyorum hazır düşünmüşken galaxy2 mi alsam diye düşünmeye başladım Gerçektente Teknoloji ötesi bir cihaz alırsan asla pişman olmazsın. Fakat nakit fiyatı ne kadar abaca ?
 

enaa_881

Üye
arkadaşlar bazı sitelerde 1350 tl ye kadar var ve site gayet güvenilir ben oradan aldım
 
    Konu Sahibi
Sitelerde online olarak işleme kesinlikle karsıyım ne olur ne olmaz okadar para kasacagım ve onlıne alacagım yok aga ben satıcıyla karsı karsıya gelmelıyım anca oyle kı zaten varmısta sıtelerde(bazı) satıcı ile bulusuyorsun hersey usulunce oluyor...
 

curse.

Üye
peki arkadaşlar video izleyebiliyoruz fakat webden flash oyun oynayabiliyor muyuz yani armorgames gibi facebook gibi sitelerde?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...