nikotin91
Üye
-
Konu Sahibi
-
arkadasım telefon sıfır yani teknosadan gittim aldım geldim acamadımyani olay bu cok sacma sapık bir durum sinirden cildirmak üzereyim yarın gidip yenisiyle deistiricem insallah yardımın için teşşekkürler ..
aslında haklısınız ama teknosaya kızdıgım konu sudur telefonu yenisiyle değiştirmemeleri yani kusuru olan telefonu değiştirmek yerine garantiye göndermeleri yeni aldıgım telefonu neden garantiye göndereyim ki yani neden içi dışı acılsın öyle değil mi ?
heeeee.. bak bu konuyu iletebilirsin .. o konudada sonuna kadarda haklı olacağını düşünüyorum şahsen. yanlız durumu bu şekilde teknosa genel müdürlüğe mail at .
Εthnic;3509355' Alıntı:
bir yerde sende haklisin.. insan sorunsuz olsun diye sifir telefon aliyor.. sifir telefonda sorunlu cikinca haliyle canı sıkılıyor insanin...
bana gio 500 liraya geldi teknosadan turkcellilere özel 50 lira indirim varmış ondan dolayı fiyatı 549 ken 500 liraya almış oldumtelefonun sorunuda yazılımsalmış büyük ihtimalle yarın elimde olucak telefon .
arkadaşım bana da aynısı oldu konuyla ilgili açtığım şu konuya bakabilirsin
http://www.maxicep.com/cep-telefonl...muhatap-bulamiyorum-yardim-lutfen-505120.html
yazılımsal donanımasal farketmemesi lazım hata hatadır niye bozuk mal satıyolar ki ? ayrıca bu tip telefonlarda bir defa yaptı mı o hata hep karşına çıkıyo ben o yüzden iade talebinde bulunmuştum ama işi çok yokuşa sürdüler. normal telefon gibi tamir etmeye çalışmışlar daha sonra format atıldı ancak aynı hatayı yarım saat içinde tekrar verdi telefon. daha sonra bir daha kvk'ya götürdük yine format atılıyo dendi ne saçma iş bu ya. ayrıca teknosanın beni kvk falan oyalamaması lazım bu konuyla ilgili blog sitesi açtım hediye çekim olmasa kesinlikle teknosa gibi kazıkçı bi yerden almazdım böyle bişey ben teknosayı birçok ürün birarada olduğu için ürünleri incelemek amacıyla kullanıyodum beğendğim bir ürün olursa başka bir yerde alıyodum. mesela lg42le5300 led tv almışık golddan 2.000 liraya aynı tv orda 2.200 civarıydı yani kazıkçı olduklarını biliyodum ama dolandırıcı olduklarını bilmiyodum.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburdan da duruma bakabilirsin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?