Samsung glaxy gio yardımıı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung glaxy gio yardımıı
arkadaslar bugun yani biraz önce glaxy gio aldım ama acılmadı yani power tusuna bastım ekrana samsungun yazısı geldi ve öylece kaldı yardım edebilirmisiniz ???
 
Arkadaşım bildiğim yani gördüğüm kadarıyla bu ailemde 2 kişiyede olmuştu aldığın yere götür bence bir danış garantiye gönder derse gönderirsin yada kullanma kılavuzuna bir bak istersen
 
    Konu Sahibi
arkadasım telefon sıfır yani teknosadan gittim aldım geldim acamadım yani olay bu cok sacma sapık bir durum sinirden cildirmak üzereyim yarın gidip yenisiyle deistiricem insallah yardımın için teşşekkürler ..
 
cidden acılmıyormu ilginç gerçekten
 


Aldığın yere götürmelisin hiç kurcalama.
 
    Konu Sahibi
götürdüm onlarda sağolsunlar yolladılar istanbula sacayip canım sıkıldı sakın teknosadan birşey almayın arkadaslar alıyorsanızda 5 10 defa kontrol edin bir sıkıntısı varmı yokmu diye ...
 
teknosayla alakalı birşey olarak düşünme istersen, çünkü ciddi anlamda bu elektronik işi birazcıkda şans işi
 
valla ben teknosadan pek alışveriş etmedim ama aldığım ürünlerde bu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadım. sorunu teknosa ya yıkmak pek doğru mu bilemem sonuçta onlar telefonları samsung'dan alırken içine girip kontrol etmiyorlar. busorun telefonun daha doğrusu samsungun sorunudur. teknosa aracı olduğu için ona patlıyo
 
    Konu Sahibi
aslında haklısınız ama teknosaya kızdıgım konu sudur telefonu yenisiyle değiştirmemeleri yani kusuru olan telefonu değiştirmek yerine garantiye göndermeleri yeni aldıgım telefonu neden garantiye göndereyim ki yani neden içi dışı acılsın öyle değil mi ?
 
heeeee.. bak bu konuyu iletebilirsin .. o konudada sonuna kadarda haklı olacağını düşünüyorum şahsen. yanlız durumu bu şekilde teknosa genel müdürlüğe mail at .
 

Εthnic

Üye

bir yerde sende haklisin.. insan sorunsuz olsun diye sifir telefon aliyor.. sifir telefonda sorunlu cikinca haliyle canı sıkılıyor insanin...
 
Tepkiler: nikotin91
Garantiye gondermeleri saçma olmuş cidden.Ama bence sen haklısın bu konuda.Mail atsan ilgilenirler bence.
 
Tepkiler: nikotin91 ve technoshark
    Konu Sahibi
heeeee.. bak bu konuyu iletebilirsin .. o konudada sonuna kadarda haklı olacağını düşünüyorum şahsen. yanlız durumu bu şekilde teknosa genel müdürlüğe mail at .

teknosayı aradım samsung turkiyeyi aradım yani aramadıgım yer kalmadı saolsunlar ilgilendiler ama bakalım yani yarın belli olucak problemi telfonun ..

----------Eklendi @ 17:32:43 ---------- Yazıldı @ 17:27:21 ----------

Εthnic;3509355' Alıntı:


bir yerde sende haklisin.. insan sorunsuz olsun diye sifir telefon aliyor.. sifir telefonda sorunlu cikinca haliyle canı sıkılıyor insanin...


nasıl canımı sıkılmasın ki sıfr telefonu kullanmadan garantiye göndermek cok gereksiz ve anlamsız ..
 
Neymiş sorunu

----------Eklendi @ 19:10:52 ---------- Yazıldı @ 19:10:35 ----------

Ha birde bende gio almayı düşünüyorum.. nekadara aldın sen?
 
    Konu Sahibi
bana gio 500 liraya geldi teknosadan turkcellilere özel 50 lira indirim varmış ondan dolayı fiyatı 549 ken 500 liraya almış oldum telefonun sorunuda yazılımsalmış büyük ihtimalle yarın elimde olucak telefon .
 

emretrg

Üye
arkadaşım bana da aynısı oldu konuyla ilgili açtığım şu konuya bakabilirsin

http://www.maxicep.com/cep-telefonl...muhatap-bulamiyorum-yardim-lutfen-505120.html

yazılımsal donanımasal farketmemesi lazım hata hatadır niye bozuk mal satıyolar ki ? ayrıca bu tip telefonlarda bir defa yaptı mı o hata hep karşına çıkıyo ben o yüzden iade talebinde bulunmuştum ama işi çok yokuşa sürdüler. normal telefon gibi tamir etmeye çalışmışlar daha sonra format atıldı ancak aynı hatayı yarım saat içinde tekrar verdi telefon. daha sonra bir daha kvk'ya götürdük yine format atılıyo dendi ne saçma iş bu ya. ayrıca teknosanın beni kvk falan oyalamaması lazım bu konuyla ilgili blog sitesi açtım hediye çekim olmasa kesinlikle teknosa gibi kazıkçı bi yerden almazdım böyle bişey ben teknosayı birçok ürün birarada olduğu için ürünleri incelemek amacıyla kullanıyodum beğendğim bir ürün olursa başka bir yerde alıyodum. mesela lg42le5300 led tv almışık golddan 2.000 liraya aynı tv orda 2.200 civarıydı yani kazıkçı olduklarını biliyodum ama dolandırıcı olduklarını bilmiyodum.

burdan da duruma bakabilirsin
 
Tepkiler: nikotin91

bilgi için tesekkurler
 
    Konu Sahibi
Rica Ederim Ama Alırken Mutlaka Kontrol Et

----------Eklendi @ 15:20:36 ---------- Yazıldı @ 15:14:19 ----------





kardesim haklısın ama yapabileceğimiz birşey yok yani birkere aldık yoksa bende hiç memnun degilim bu durumdan mal bozuksa bozuktur yani sonucta yenisiyle değiştirmeleri lazımdı cok nizah ettim yenisiyle değiştirmeleri için ama sürekli bahaneler bulup durdular son çare olarakda grantiye göndermek durumunda kaldım .. başka care yok yani eyer telefon yine bozuk olarak gelirse bu sefer hukuksal yola başvururum .. TEKNOSADAN BİRŞEY ALACAKSAN 10 DEFA KONTROL ETTİR bu bir kural haline geldi güven kalmadı teknosaya ..
 
    Konu Sahibi
telefon yine garantiye gitti böyle işin ben... hiç birşey yapılmamış telefona aynen geri geldi ...
 

nexpow

Üye
şans kardeşim babamla arkadaşı bundan uzun yıl önce aynı yerden aynı televizyonu almışlar babam diyor benim aldıgım renkli idi onunki siyah beyaz bu işlerde böyle
 
Tepkiler: Narutodth
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...