Tavsiye Samsung Garanti Servisi

    Konu Sahibi
Samsung Garanti Servisi
Beyler 3 hafta önce samsung s6 edge telefonum denize düştü.Konusunu açmıştım bu foruma...Servise götürdüm telefona 1.500 tl masraf istediler.Anakart vs. burdaki bi tamirciye götürdüm adam yapamadı telefon ölmüş servise götür dedi.Şimdi ben telefonu 1.500 tlye yaptırsam telefon ileride problem çıkarabilirmi diye sorucam.Birde 1.500 tl çok fazla ama ne yapsam bilemedim önerilerinizi bekliyorum...Ve servisle ilgili düşüncelerinizi telefonun eskisi gibi olup olamyacagı hakkında bılgı ıstıyorum.
 
Tepkiler: hikmet366
sadece tek bir servise gösterme başka servislere de götür
 

Seglopsi

Üye
Kardeşim telefonun yapıldığında tekrardan garanti kapsamına girecek neticede. Servise yaptırman mantıklı. Yaptırırsan sorun çıktığında tekrar servise götüreceksin.
 
Ben olsam telefonu değiştirirdim ama üstteki bir arkadaş yaptırdığında tekrar garanti kapsamına gireceğini söylemiş. Doğruysa düşün derim. Ayrıca başka servislere de göstermeni öneririm.
 

Seglopsi

Üye
Ben olsam telefonu değiştirirdim ama üstteki bir arkadaş yaptırdığında tekrar garanti kapsamına gireceğini söylemiş. Doğruysa düşün derim. Ayrıca başka servislere de göstermeni öneririm.

servis yaptığı taktirde garanti kapsamına giriyor .
 
    Konu Sahibi
Beyler garanti gitmez diyorsunuz tamam da ben telefonla sürekli urasmak istemiyorum yapılsın ve bitsin çünkü 1500 TL veriyorum bazı yorumlari okudum dikiş tutmadı vs yazılarını gördüm ne dersiniz sizce yeni telefonda alabilirim
 
s6 sıfır a 2000 tlye bulunur peki edge nolcak
 
    Konu Sahibi
Kardeşim iPhone 6 düşünüyorum ama para harcamak istemiyorum o kadar yani sence ne yapmak lazim telefon alabilirim 6s de alabilirm ama harcamak istemiyorum mantıklı davranmak istiyorum sen ne düşünü yorsun
 

Sarangni

Üye
Çok par:.. Ben Olsam yaptırmam. yeni bir cihaz alırım. 1500 TL az bir para değil.
 
Kardeşim iPhone 6 düşünüyorum ama para harcamak istemiyorum o kadar yani sence ne yapmak lazim telefon alabilirim 6s de alabilirm ama harcamak istemiyorum mantıklı davranmak istiyorum sen ne düşünü yorsun
Apple 6s 4000 TL yi bulur değer ise telefon al Android den de kurtulursun Android ile sıkıntın varsa
 
    Konu Sahibi
6s 3000 sen cikacak
 
Tepkiler: hikmet366

Seglopsi

Üye

Dikis tutmaz derken. Senin telefonun muhtemel anakart, ekran, batarya degisecek. Sadece kasasi kalacak. Dikis tutmaz diye bisey yok kardesim elektronikte.
 
    Konu Sahibi
Dikis tutmaz derken. Senin telefonun muhtemel anakart, ekran, batarya degisecek. Sadece kasasi kalacak. Dikis tutmaz diye bisey yok kardesim elektronikte.
Haklısında işte telefon komple değişiyor ilk aldıgım performansı alırmıyım diye soruyorum.Yani şimdi veririm telefonu alırım aşırı ısınma kasma donma vs. teknik problemler çıkarmı diye soruyorum.1.500 Tl verip böyle sorunlar yaşamak istemiyorum
 

Seglopsi

Üye

Yani ilk aldiginda da sifir parcalari toplanmis halde almis oluyorsun zaten bahsettigin problemlerden telefon calisirken de sikayetciysen farkli bir modele veya cihaza yonelmen daha mantikli olacaktir o zaman.
 

Polymath

Üye
Kasa hariç herşey değişecek.. 1500tl verip s6 edgeden iyi telefon alamazsin ki? 2500 versen bile alamazsin. Yani bence yaptir garanti eger devam edecekse. Garanti devam etmeyecekse yaptirma yeni telefon al
 
Sıvı temas Görmüş cihaz her zaman risk taşır. Ne zaman nerde seni yarı yolda bırakacağı belli olmaz. 1500 tl ye komple ana kart değişecekse zaten telefon değişecek demektir. Ama ana kart değiştikten Sonra diğer donanımların da değişmesi gerekir. Çünkü tüm Donanım Sıvı temastan etkilenir. Ben olsam o kadar para vermezdim yaptırmak için.
 

MaxipmaN

Üye
Atardım ben cöpe sanirm galaxy e5 al (
 

Koradam

Üye
Telefonunu seviyorsan git yaptırt bence
 
    Konu Sahibi
BEYLER TELEFONU 250 TLYE SATTIM ANKARADA Bİ YERE İÇİNİ AÇTI HİÇ BİŞİYİ KALMAMIŞ DEDİ TABİ DOĞRU DEMİYORDUR DA EN FAZLA 500 TL YE SATAR PARÇALARINI SATTIM GİTTİ 6S ÇIKINCA ONU ALACAGIM.