AutoMManiak
Üye
-
Konu Sahibi
-
sadece tek bir servise gösterme başka servislere de götürBeyler 3 hafta önce samsung s6 edge telefonum denize düştü.Konusunu açmıştım bu foruma...Servise götürdüm telefona 1.500 tl masraf istediler.Anakart vs. burdaki bi tamirciye götürdüm adam yapamadı telefon ölmüş servise götür dedi.Şimdi ben telefonu 1.500 tlye yaptırsam telefon ileride problem çıkarabilirmi diye sorucam.Birde 1.500 tl çok fazla ama ne yapsam bilemedim önerilerinizi bekliyorum...Ve servisle ilgili düşüncelerinizi telefonun eskisi gibi olup olamyacagı hakkında bılgı ıstıyorum.
Ben olsam telefonu değiştirirdim ama üstteki bir arkadaş yaptırdığında tekrar garanti kapsamına gireceğini söylemiş. Doğruysa düşün derim. Ayrıca başka servislere de göstermeni öneririm.
s6 sıfır a 2000 tlye bulunur peki edge nolcakBeyler garanti gitmez diyorsunuz tamam da ben telefonla sürekli urasmak istemiyorum yapılsın ve bitsin çünkü 1500 TL veriyorum bazı yorumlari okudum dikiş tutmadı vs yazılarını gördüm ne dersiniz sizce yeni telefonda alabilirim
Apple 6s 4000 TL yi bulur değer ise telefon al Android den de kurtulursun Android ile sıkıntın varsaKardeşim iPhone 6 düşünüyorum ama para harcamak istemiyorum o kadar yani sence ne yapmak lazim telefon alabilirim 6s de alabilirm ama harcamak istemiyorum mantıklı davranmak istiyorum sen ne düşünü yorsun
batarya yi düşürdüler yetecek mi dersin 6 Plus al bence6s 3000 sen cikacak
Beyler garanti gitmez diyorsunuz tamam da ben telefonla sürekli urasmak istemiyorum yapılsın ve bitsin çünkü 1500 TL veriyorum bazı yorumlari okudum dikiş tutmadı vs yazılarını gördüm ne dersiniz sizce yeni telefonda alabilirim
Haklısında işte telefon komple değişiyor ilk aldıgım performansı alırmıyım diye soruyorum.Yani şimdi veririm telefonu alırım aşırı ısınma kasma donma vs. teknik problemler çıkarmı diye soruyorum.1.500 Tl verip böyle sorunlar yaşamak istemiyorumDikis tutmaz derken. Senin telefonun muhtemel anakart, ekran, batarya degisecek. Sadece kasasi kalacak. Dikis tutmaz diye bisey yok kardesim elektronikte.
Haklısında işte telefon komple değişiyor ilk aldıgım performansı alırmıyım diye soruyorum.Yani şimdi veririm telefonu alırım aşırı ısınma kasma donma vs. teknik problemler çıkarmı diye soruyorum.1.500 Tl verip böyle sorunlar yaşamak istemiyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?