Samsung Galaxy S7 edge Android 7.0

    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S7 edge Android 7.0
Nerde kaldı bu güncelleme. Geçen hafta Turkiye de bazı cihazlarda pembe ekran sorunu yüzünden 1 hafta gecikti denilmişti. 1 hafta geçti artık ne zaman gelir ki [emoji19]

S7 Edge Cihazımdan Tapatalk Kullanılarak Gönderildi
 
Tepkiler: 'Şeref', KD1907, aarslqnn ve 2 diğerleri
Bende merak ediyorum surekli kontrol ediyorum 7.1.1 gelecek biz daha 7.0 bekliyoruz

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: 'Şeref' ve By_Casparov
Türkçeleştiriliyordur.Gelir Gelmez Yüklemeyin Bence Cihazlar Çökebilir
 
Tepkiler: 'Şeref' ve By_Casparov
    Konu Sahibi
Valla 7.0 sürümüne kadar gayet iyiydi samsung yazılım destek konusunda. Ama 7 ne zaman geldi o zamandan beri salak salak işler yapıyorlar

S7 Edge Cihazımdan Tapatalk Kullanılarak Gönderildi
 
Tepkiler: 'Şeref' ve Kingmortall

msbmat23

Üye
Güncelleme geldi, ancak yurtdışı cihazlara henüz görünmüyor
 
Tepkiler: 'Şeref' ve Kingmortall

msbmat23

Üye
s7 edge güncellemesini türkiye rom unu bularak indirdim kendim odin ile yükledim. karmakarışık bi sistem olmuş. iyileştirme var belki ama sanki bazı şeyler daha karmaşık olmuş. Güç tasarrufuna seçenekler eklenmiş her güç tüketimini sınırlandırmak istediğinizde temizlik programlarındaki gibi bir slayt gösterisi izliyorsunuz. Çok sevemedim henüz.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: 'Şeref'

'Şeref'

Emekli Yönetici
Genel olarak ben beyendim işin aslı.. özellikle mesajlar ve bildirim alanı hoşuma gitti.. ayarlar çok karmaşık olmuş sanki pek sevmedim.

Arama ekranı çok şık birde ve temalar bölümü iyi olmuş temayı ayrı icon paketini ayrı seçebiliyorsun..
 
Tepkiler: Kingmortall ve By_Casparov
    Konu Sahibi
Ultra güç tasarrufu güç tasarrufunun içinde ayarı var orta zor falan ordan ayarliyorsun

S7 Edge Cihazımdan Tapatalk Kullanılarak Gönderildi
 
Tepkiler: 'Şeref'
    Konu Sahibi
O ikon olayı htc de vardı keşke bunda da olsun diyordum buna da eklemislr ama gelişmesi lazm

S7 Edge Cihazımdan Tapatalk Kullanılarak Gönderildi
 
Tepkiler: 'Şeref'

Ben S5 kullanıyorum, Ayda 1 güncelleme geliyo..
Sizinkide samsung Ayda 1 güncelleme gele bilir yani, bugün 18 şubat,
28 şubat ile 2 - 5 Mart tarihinde büyük ihtimal çıkar. Dert etme sen
 
Tepkiler: 'Şeref'
    Konu Sahibi
Ben S5 kullanıyorum, Ayda 1 güncelleme geliyo..
Sizinkide samsung Ayda 1 güncelleme gele bilir yani, bugün 18 şubat,
28 şubat ile 2 - 5 Mart tarihinde büyük ihtimal çıkar. Dert etme sen
Güncelleme geldi kardeşim çok oldu. Saol )

S7 Edge Cihazımdan Tapatalk Kullanılarak Gönderildi
 
Tepkiler: 'Şeref' ve Muhammed CR7
    Konu Sahibi
He iyi ozaman. Bilginde olsun Ayda 1 güncelleme geliyo..
Biliyorum kardeşim onlar sistem güncellemesi sayılmaz zaten o ay için gerekli olan güvenlik güncellemesi

S7 Edge Cihazımdan Tapatalk Kullanılarak Gönderildi
 
Tepkiler: 'Şeref' ve Muhammed CR7
    Konu Sahibi
Tepkiler: Kingmortall ve Muhammed CR7

Arss15

Üye
Arkadaşlar ithalatçı garantili aldım telefonu hala gelmedi bize ne zaman gelecek fikri olan varmı
 
Klavyede ne gibi sorun var ben bi fark goremedim ?

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi