SAMSUNG GALAXY S2 Hakkında...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rihannae

Üye
    Konu Sahibi
SAMSUNG GALAXY S2 Hakkında...
arkadaşlar samsung galaxy s2 yurt dışından getirtiyorum. sizce bir fark olur mu çalışmasında bir sorun olur mu? ve sizce nasıl bir telefon çok iyi yorumlar okudum. internete hızlı girmek ve uygulamaları kullanmak için aldım. sizin yorumlarınız nelerdir
 

MasteLaa

Üye
Muhteşem kelimesi tam yakışır bu telefona ..Uygulama diyorsun = Galaxy s II Yurtdışından gelince SIM kilitlenmesi felan olmazsa bir sorun olacağını sanmıyorum İnternete çok hızlı girer ve Flash desteği de var ( Iphone da yok ) .. Çok iyi seçim kardeşim .. uygulama istiyorsan zaten bütçen yetiyorsa bunu almalısın
 

rihannae

Üye
    Konu Sahibi
sim kilitlenmesi olursa sorun giderilebilir mi peki?
 

klongs

Üye
sim kilidi yok diye biliyorum
 
Tepkiler: MasteLaa

klongs

Üye
avrupalarda kesin yok ama amerikayı bilemiyorum
 
Tepkiler: MasteLaa

Ellemon

Üye
Yurt dışı almanı önermem ama sen bilirsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...