samsung galaxy s yardım :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
samsung galaxy s yardım :(
Arkadaşlar yeni aldım telefonu.bi sorum olucak mesela kamerayı açıyorum . menüye geliyorum kamera açık kalıyo bu programları kapatmanın yolu yok mu ?
 

61semih

Üye
vardır ıllakı.ana ekrandayken en ustten tutarak aşşagı ındır orda yada orada gorev yonetıcısıne gec orda telefondakı acık programlar gorunuyodur oradan kapatabılırsın.
 
    Konu Sahibi
görev yöneticisini açıyorum ama olmuyor.genel bir sorun galiba.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...