Samsung Galaxy S III Mini

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S III Mini
Samsung Galaxy S III Mini 3g modunu nu nasıl açarım ? yardım hat vodefon
 

lobi55

Üye
eğer vodafone 3g açık ise ayarlar / diğer uygulamalar / mobil ağlar. /şebeke modunu gsm wcdma otomatik yap
 
Arkadaşlar *3636# yap Ordaki işlemleri yap
 

rodinatr

Üye
Ben mobil veriyi açtığımda otomatik kendisi aciliyor. Yada operatöründen 3g yi etkinlestirme islemi yapacaksin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...