Samsung Galaxy Nexus

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

POLİNOM

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Nexus
Almayı dusunuyorum arkadaslar, yorumlarinizı bekliyorum.

İçime sinmeyen tek tarafı kamerasi. Kamerası hakkında yorumlarınız nedir?

bilindigi gibi ekran cozunurlugu cok yuksek, ekran nasıl? Pixeller görünüyor mu? Kasma var mi, internette hizlica gezebıliyor muyuz? Son olarak oyunlari rahat bir sekilde calistiriyor mu?

- - - Eklendi - - -

birde şuanki fiyati hakkinda bilgisi olan var mi?
 

DiaBLoS

Admin
Kamerasi da oldukca iyi .
En ufak kasma yok . Gayet hizli bir cihaz .

Bende xperia s telefonumu sattim , galaxy nexus aldim .Cok da memnunum .

Su an fiyati 1000 tl eleckto world de ...
 

ka_za

Üye
Pixel falan yok kesinlikle kyunlardada bi sıkıntı yasamadım. Kamerasını dene bi herde begenirsen al baska bi sıkıntısı olmaz zaten cihazin
 

POLİNOM

Üye
    Konu Sahibi
Kamerası yüzünden kararsızdım Nexus almaya, ama karar verdim alıcam. Fiyatıda iyiymiş

- - - Eklendi - - -

Biraz bilgilendirir misiniz telefon hakkında? Sevdiğiniz sevmediğiniz yönleri neler?

Çözünürlüğü yüksek olduğu için işlemciyi zorlar ve telefon yavaşlar , uygulamalar takılır diye bir yorum duydum doğru mu?
 

ka_za

Üye

Öyle bir olaya raslamadım henüz en sevdigim yönleri tussuz olması tasarımı bence harika, ve güncellemeleri ilk almamız, sevmedigim tek yönü ise touchwizli olmadıgından multi window özelliginin eklenememesi. (Bu arada alıntılı yazarsan sorularını cevaplamaya calisırım böyle görmüyorum bazen)
 

POLİNOM

Üye
    Konu Sahibi

multi window özelliği derken? açar mısın bunu biraz? aynanda farklı işlemler yapılmıyor mu?
 
Nexus 4 tavsiye ediyorum.Galaxy Nexusdan çok iyidir tek Xperia Z den kötü
 

POLİNOM

Üye
    Konu Sahibi

evdekilere söyledim en kısa zamanda alıyorum ekranın gorilla glass olmaması beni korkutuyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...