Samsung Galaxy mini NFS Shift [Soru]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy mini NFS Shift [Soru]
samsung galaxy mini alıcam arkadaşlar internette gördüm Nfs shift yüklemişlerdi gerçkten yüklenebiliyormu
 
İvet. Arkadaşa yükledik.
Onu yüklenebiliyormu diye değil de, oyun açılıyor mu diye sorsa idin daha iyiydi.
 

xinsurer

Üye
Gioda çalıştığına göre minide de çalışır diye tahmin ediyorum. Mini kullanan arkadaşlar cevaplarsa daha uygun olur..
 
arkadaşım mini kullanıyor, yani bilgim var bu konuda. Mini kullanan arkadaşlar cevaplarsa daha iyi olurmuş. Pehh...
 

Εthnic

Üye
ben galaxy ace de kullaniyorum galaxy minide de calisir diye dusunuyorum..
 

xinsurer

Üye
arkadaşım mini kullanıyor, yani bilgim var bu konuda. Mini kullanan arkadaşlar cevaplarsa daha iyi olurmuş. Pehh...

Arkadaşım lafım sana değildi, üzerine almışsın sorun değil de cevaplamadaki üslubun pek hoş değil..
 
    Konu Sahibi
youtubede video rast gelmişti bazıları diyorlar angry birds de kasmaktan ölüyor dyordu ama videoda resmen adma shift oynuyordu kim ylaancı kim haklı
 
bana yalancı mı dediniz efendim siz?
 
    Konu Sahibi
senmisin o yorumu atan bilmem ama angry birds de ölüyor tlfn kasıyor flaan diyorsun adam nfs yüklemiş napıcaz şimdi
 

xinsurer

Üye
Aslında angry birds daha mı ağır bir oyun sistem kaynaklarını daha mı zorluyor bilmiyorum ama, Gio da bazen angry birds'de kasılıyor, shift'te ise hiçbirşey olmuyor tık yok yani gayet akıcı..
 
angry birds biraz daha ağır evet. Grafiklere aldanma.
 

xinsurer

Üye
Evet ben de net bir şekilde hissettim, bazen kuş havada uçarken takılıp havada duruyo sonra uçmaya devam ediyo, bazen de çok çok yavaş uçuyo, adım adım adeta..
 
    Konu Sahibi
Hmm demekki ben Galaxy mini alırsam NFS Shift yada nova gibi oyunları oynayabilirmiym ?
 
nfs olurda (açabilirse [dipnot: arkadaşımda açmadı])

Nova olmaz herhal.
 

xinsurer

Üye
Nova için emin değilim ama shiftte sorun çıkacağını sanmam. Ağır bir oyun değil.
 
galaxy mini ekran çözünürlüğü 320x240 olması gerek arkadaşım.
 
    Konu Sahibi
Tühbe bu 3 oyunu çok severek oynamıştım para sıkıntısından oynayamayacağım demekki olsun sağlık olsun
 

xinsurer

Üye
Mini ile Gio arasında 100 TL'ye yakın bir fark var, aslında çok ciddi bir fark değil. Almışken taksite falan yayarak Gio almak daha mantıklı. Ama tabi olmayınca da olmuyor bişey diyemem.
 
    Konu Sahibi
Mini ile Gio arasında 100 TL'ye yakın bir fark var, aslında çok ciddi bir fark değil. Almışken taksite falan yayarak Gio almak daha mantıklı. Ama tabi olmayınca da olmuyor bişey diyemem.
2 nz konuyu çok takip ediyorsunuz çok teşekkür ederm böyle üyeler görmek güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...