Samsung apps ile ilgili!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Samsung apps ile ilgili!
Samsun apps e giriyorum bu uygulama operatör bağlantısı ile internete bağlanmak istiyor izin verilsin mi diyor!bu arada ayarlardan samsung apps sadece wifi dedim yine bu geldi!operatör derken wifi yi kastediyor olabilir mi?yani evet desem para gider mi yoksa wifi ya bağlanır bir şey olmaz mı?

----------Eklendi @ 17:23:23 ---------- Yazıldı @ 17:10:13 ----------

Yardım eden yok mu?
 
O uyarı otomatik olarak gelir. Eğer wifi ile bağlıysan hiç bir ücret gitmez..
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Veri servisini kapat sorun olmaz..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...