Sailfish Os Dağıtıma Hazır

    Konu Sahibi
Sailfish Os Dağıtıma Hazır
Jolla'nın yaptığı duyuruyla sistemin betadan çıkmasına az bir süre kaldı. Bu süre sonunda indirmeye ve android cihazlarda kullanılmaya hazır hale gelecek
 

esokmen

Üye
Hadi bakalim hayirli olsun
 
Tepkiler: Metalci Melek

Pikkaccu

Üye
Symbian için umut var mı ?
 

Seglopsi

Üye
symbian cihazların boot kilidi olduğundan imkansız gibi duruyor. android cihazları da android kernelinden boot edecekler. firefox os gibi.
 
N9 için sailfish'te kamera fonksiyonunun çalışması için bi umut yok değil mi?