sahur/iftar menünüz

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
sahur/iftar menünüz
evet arkadaşlar malumunuz ramazan ayı geldi sofralara bereket inmeye başlamıştır(inşallah) deyin hele sahur ve iftar menünüzü




ben bugün sahurda kendi ellerimle yaptığım menemeni yedim iftara da mantı varmış
 

pelın_

oho say say bıtmez yumurtA işte kahvaltılık erişte çorba olmazsa olmaz çay
akşama ewde ne var bılmıyorum çunkü işte olcam ne yıycemıde bılmıyorum
 

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
afiyet bal şeker olsun
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Sahura kalkamadık ailece ve çok kötüyüm. İşteyim saate bakıp duruyorum
Allah'ım hepimize yardım et.
 
Maalesef tutamadım.Bugün oruçlu değilim.Gece çok geç yattım.Davulcunun sesini bile duymamışım.Bizim evde kimse kalmamış zaten.
 

pelın_

Hurma su sigara nasl ama
 
Tepkiler: __xXx__

pelın_

Doğru hurma su corba salata azcıkta ekmek ramazanı frsata bewırp klo wermem lazm
 

__xXx__

Üye
    Konu Sahibi
yav havanız kime karşınızda 120 kiloluk bi dev var tabi fazla göbekli değilim şu an ama ramazanda sonra liflif kaslı bi erkek olcam