sagopa mı ceza mı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
Kalemlerimin ucu zehirli iğne
Sayfam isterik, yazsan doymaz.
Gönüldendir şikayet, ateş kesilse ceset yerden kalkmaz.
Bitkin bitkiler mevta...
Koy başı rahatçana yastığa...
Geçmiyor günlerim hafta...
Şikayetnamem yasta...
 
    Konu Sahibi



- - - Eklendi - - -

şarkıların sözleri çok hoşuma kaçıyor
 
Cazanında sagopanında bir iki şarkısını dinlemiştim ordan yola çıkıyorum
 

Metin MF

Üye
sagopa ama ceza'yı da dinlerim taraf tutmuyorum
 
Ceza sahnedeyken Sagopa plak çeviriyordu

sizin o hiç sevmediğiniz fuat olmasaydı sagopada rap yapmayacaktı tabi ona rap denirse.

arapça kelimelerle sentezlenmemiş gerçek rap.

[video=youtube;pX0DcNXbGLQ]http://www.youtube.com/watch?v=pX0DcNXbGLQ[/video]
[video=youtube;YegwYpfuuzY]http://www.youtube.com/watch?v=YegwYpfuuzY[/video]
 
Sagopa tabiyiki 13 nisanda edirnede kendisi : ) gidicez tabi
 

Metin MF

Üye
ben de 15 mart sakarya konserinde olucam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...