sagonun sesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
sagonun sesi
bence sago bir tür program veya alet kullanıyor sesi farklı bir biçime sokmak için ve onun öğrencisi olan intizam-ı kelam ın sesi bu yüzden bu kadar benziyor ona. ve sagonun şarkıalrında sese çok konsantre olun anlarsınız
 

Metin MF

Üye
hayır sagonun konserine gittim çıplak sesi dinledim efekt vermiyor. sesi şarkılarında nasılsa gerçekte de öyle, bu arada intizam sagonun öğrencisi değil
 

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Öyle diyolar ??
 
intizamla sagonun bi alakasi yok intizamın facebook sayfasina bak istersen aciklama yapmis
 

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Yegane
 


İntizam_ı kelam şarkılarına bak you tube den sagonun öğrencisi yazıyor

onlar sallama intizam koymuyor onlari oraya kafadan uyduruyor millet intizam face sayfasinda acikliyor zaten boyle birsey olmadigini
 
Tepkiler: Haluk.

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah
 

Style72

Üye
teşekürler

- - - Eklendi - - -

teşekürler

- - - Eklendi - - -

 
Tepkiler: Haluk.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...