sago dinlemeyi bıraktım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
sago dinlemeyi bıraktım
artık tek dinlediklerim allame - no.1 - saian - leşker - joker - şeyho

- - - Eklendi - - -

avatarımı da en kısa zamanda değiştireceğim
 

Oğuzhan

Üye
hadi len sen yine başlarsın
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
yok ya fark ettim ki adam sadece insanın içine kötülük aşılıyor başka bir şey yok
 
bu kötü haber kardeşim bence dayanamaz geri dönersin
 
Sizi biz metal dünyasına alalım
 

Oğuzhan

Üye
o zaman metal dinlemeye başlayacaksın
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
yukarda ne dinleyeceğimi yazmıştım, metal sevmiyorum
 

Metin MF

Üye
    Konu Sahibi
her insanın müzik zevki farklıdır
 
Tepkiler: otostopçu

ismail

Üye
ben melankoli dinliyom arabeske kaçmadan ve çokta güzel kafa buluyon onunla
Jokerde kingsize dinleyincede bi saydırmaya başlıyon
 

ismail

Üye
bak arabeske kaçmadan dedim

Onunki büyük oranda arabeske kaçıyor
 
beyler 80'ler diskotek çocuğu yapalım sizi nedersiniz
 

ismail

Üye
en iyi diyemem benim sevdiğim

Şanışer, sehabe ve joker feat medusadan son neefesim olma şarkısı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...