Sadece alkollü olduğunda :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mss Yzc

Üye
    Konu Sahibi
Sadece alkollü olduğunda :)
Adam karısıyla arabada giderken polis sirenini duymuş, hemen sağa çekmiş ve polis gelmiş:

"Buyrun memur bey?"
"Beyefendi direksiyon başındayken cep telefonuyla konuşuyordunuz"
"Yok efendim sadece bip yaptı, ben de şarjı mi bitiyor diye baktım" Karisi lafa atlamış:
"Aaa yapma hayatim.. yarim saattir ortağınla iş görüşmesi yapıyordun telefonda"
Adam karısına tip tip bakarken polis yine sormuş:
"Beyefendi emniyet kemerinizi neden takmıyorsunuz???"
"Memur bey takmıştım ama sizin geldiğinizi görünce durduktan sonra çözdüm"
Karisi yine atlamış: "Aman sekerim sen de o kemeri hayatında bir kere taktın mi acaba...."
Adam kadına bir tane patlatmamak için kendini zor tutarken;polis bu sefer de arabayı incelemeye başlamış vee... -"Beyefendi bakar misiniz sağ sinyaliniz de kırık"
"Aaaa.. kırık mi?? Sabah yola çıkarken kontrol ettim kırık diildi...yolda oldu galiba, hiç de fark etmedik" Karisi çenesini tutamamış yine:
"Amma da attın kocacım, sana 3 haftadır söylüyorum artık su kırık sinyalin icabına baktır diye....."
Adam en sonunda dayanamamış bağırmış:
"BANA BAK SEN SUSUCAK MISIN ÇAKICAM SIMDI SURATININ ORTASINA!!"
Polis kadına sormuş: "Hanımefendi esiniz size hep böyle mi davranır?"
Kadın cevap vermiş:
"Yok canim....sadece alkollü olduğu zaman"



Verildiyse kusura bakmayın
 
Tepkiler: kol@j, Mertolozzi, ism@il 54 ve 4 diğerleri

werarce

Üye
döverken öldüresilik bir kadın
 
süperrrrrrrispiyoncu bi karın olcana hç olmasın
 

nitroux

Üye
ben polisin yerinde olsam acır gönderirdim bu adamı
 

jejep

Üye
Çok güzeldi eline sağlık teşekkürler
 

Mss Yzc

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...