Saçlarımı Boyatıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Konuya bakıyorum bir saç boyatması var iki arabaya vurmuşlar üç kıskançlık neyse hepsi tatlıya bağlandığına göre sıkıntı yok.
 
Tepkiler: minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
2.ye boyattım bile la siz hala nerdesiniz
 
hayirli olsun demek düser konu ismini saçlarimi boyattim yapsan daya iyi olur sanki..
 

__xXx__

Üye
x-men de bi kız vardı saçları kızıldı önde bir tutam beyaz vardı sende öyle yaptır
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hayirli olsun demek düser konu ismini saçlarimi boyattim yapsan daya iyi olur sanki..

Ama bu konuyu açarken boyatmaya yeni karar vermiştim yani boyatmamıştım daha
Kalsın böyle zaten gereksizlerde. Makara yapalım diye açmıştım.
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Yıldız Tilbe gibi yapcam ben. Ortadan ayırcam saçları; bi tarafını kızıl yapcam, diğer tarafını kahve
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Sarıya pek sıcak bakmıyorum ben. Kızıla takmış durumdayım.
 


 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Saçlarım bu renk işte.

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...