Saçlarımı Boyatıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Sen de gülme
 
Tepkiler: L-LumieRe

Revengeful

Emekli Yönetici
Bu da fena değilmiş.


saç rengi..
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Ne saç konusuymuş böyle

Saçını gri renge boyat. Böyle biraz da siyah siyah noktacıklar koydurt.



Olacak kirli gri




Not: Ben olsam boyatmazdım, doğal rengi iyidir herzaman. (Ama ben zaten boyatmazdım )
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Doğal renginden de sıkıldım ama

Güzel oldu ama herkes çok beğendi
 
şimdi boyatma mevsim degişikli, saçları yıpratıyor.
 

Mert

Üye
Pınar abla eminim yakışmıştır saç rengi
Mert abi sana da geçmiş olsun
 
Tepkiler: minoo ve Revengeful

Praetor

Emekli Yönetici
Kızıl mı???
Neyse ki yapmamışsın öyle bir hata. Esmer insana yakışan renk vardır yakışmayan renk vardır.
Bu çikolata rengi güzel mesela...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben sana bu konuyu niye söyledim ? Allahın buz adamı ya..

----------Eklendi @ 13:31:36 ---------- Yazıldı @ 13:24:52 ----------

Tamam sorun yohhh
 

Praetor

Emekli Yönetici
Konuyla alakasız olan kısmı profilinde alakalı olan kısmı burada paylaştım
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Memnunum bu renkten.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...