Saat aldım nasıl ?

TroLL28

Üye
    Konu Sahibi
Saat aldım nasıl ?
S.a arkadaşlar yeni saat aldım fiyatı biraz uçuk ama taş gibi maşallah



 
Tepkiler: KsmCN ve Dede

Joker.

Üye
Aynı modelde bir saate sahibim.Kullanımı gayet kolar ancak silikon kayış ve tamamen plastik bir yapısı olduğundan zamanla matlığını kaybediyor haberiniz olsun.
 
Tepkiler: TroLL28

KayraBey

Üye
Kaça aldın?

Bende bunu kullanıyorum 7 yıl oldu...
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: B.A.R.O.N ve TroLL28

avast

Üye
Buda benim emektar resimleri kendim çektim

 
Tepkiler: TroLL28

mrzstyl

Üye
bende bunu almayı düşünüyorum
 

TroLL28

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun, da ışıklandırma sıkıntılı...
Teşekkürler.sıkıntılı derken nasıl bir sıkıntı fark ettin ?
Saatin güzel kardeşim güle güle kullan
bende bunu almayı düşünüyorum
güzel saat adidas
 

Joker.

Üye
250 tl ye aldım senin saatinde baya iyiymiş ama benim tarzım deyil güzel ama saatin.

matlaşıyor derken kayış sertleşiyormu ?
Hayır matlığını kaybediyor yani daha parlak bir hal alıyor sertleşme filan yok kayışta o konuda gönlün ferah olsun.
 
Tepkiler: TroLL28

TroLL28

Üye
    Konu Sahibi
Hayır matlığını kaybediyor yani daha parlak bir hal alıyor sertleşme filan yok kayışta o konuda gönlün ferah olsun.
kayış konusunda rahatladım saatim zaten parlak siyah mat deyil yani o konuda sıkıntı yok
birde senin saatinin fotosunu atarsan sevinirim görmek isterim.
 

Joker.

Üye
kayış konusunda rahatladım saatim zaten parlak siyah mat deyil yani o konuda sıkıntı yok
birde senin saatinin fotosunu atarsan sevinirim görmek isterim.
Buyur seni kıracak değil
 
Tepkiler: TroLL28

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
hepsi güzel hepside aynı zamanı gösteriyor
 
Tepkiler: TroLL28 ve mrzstyl
Senin saatin design'ı ben beğenmedim ama tabiki zevk meselesi