s60v5 ses sistemi !!!

    Konu Sahibi
s60v5 ses sistemi !!!
Arkadaslar baktım ama doğru dürüst konu bulamadım varsa konu sahibi affede:


Evet AUX GİRİSİNİ bilen coktur ama bilmeyende coktur diye tahmin ediyorum aux girisi varsa baska cihaz bağlanabilir demektir...


Bu tarz konular nerdeyse her model araba icin cok ayrintili anlatılırken s60v5 gibi az ama cok kaliteli ses çıkışı veren telefonlar için yok:


İşte kendi çapımda sorunu hallettim :

Öncelikle artık kimsenin yuzune bakmadiği eski bi muzik seti buluyoruz



(bu 15 yıllik



orta kısımdaki siyah kablonun orasi aux in yazmakta.Ordan girecez işte :

Piyasa bağlanti kablosu varmı hic bakmadım ama evdeki imkanları kullanmak daha iyi değilmi



bu sekilde iki jakı birbirine bağlayıp bantlayın.

iş bittişimdi bi ucu telefona diğer ucu aux girişine takiyoruz. sag veya sol girisi yani mono kullanın ikisine giriş yaptım ama en kaliteli ses mono da çıkıyor.Ve tek hoparlör takın.aux modunu açın ve telefondaki şarkı müzik setinden bangır bangır çalıyor:

NE GEREK VAR DEMEYİN DENEYİN GÖRÜN BUKADAR KALİTELİ SESİ BASKA YERDE BULAMAZSINİZ5228 LE DENEDİM EN SON SESTE VE UBS(ultra bass system)AÇIKKEN BİLE HİÇBİR BOZULMA OLMUYOR ABARTISIZ CAMLAR TİTRIYO
 

Emrgncy

Üye
Büyük buluş

Tebrikler...
 
Tepkiler: nokia_belle
Sizde kaliteli sesin mono girisinden cikmasinin sebebi elinizde ki kablo tek cikisli olmasindan dolayi,stero olanlari ucu iki cikisli olur
 
Unutmadan bagladiginiz urun ses sitemi degil,müzik seti