s60v5 nokia n9 style

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
s60v5 nokia n9 style




arkadaşlar verdiğim dosyayı direk yükleme yapmayınız.
çünkü dahili bileşen hatası alırsınız.
verdiğim uygulamayı sis editör ile açıp dosyaları privatedeki gerkeli yerlere koyunuz.
link:TIKLAYINIZ.
 
açılışı n9'un açılışı gibi yapıyor neresini anlamadınız ?
 
    Konu Sahibi
aynen dostum anlayana
 

muxo

Üye
keşke sis editörle acıp koysaydin
 

ykpens

Üye
kardesim dedıgını yaptım sıs edıtorle actım ıkı tane dosya cıktı starup ve 10.. Baslıyan bısı ee sımdı bunları ne yapıcaz nereye atıcaz prıvate demıssın ama neresıne ????
 
buna ya gerekli yere koyun demissin nereye
 
buna ya gerekli yere koyun demissin nereye
rar içindeki klasörleri rofs içine at ve flashla.
Flashsız kullanmak istersen. rar içindeki klasörleri open4all yamasını açarak c hafızasına at.
daha sonra c2z yamasını oto başlangıca ekleyerek aktif et. telefonu kapat aç.
 
    Konu Sahibi
anlatımın için saol dostum yardımcı oldun arkadaşalara
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...