S60Ticker v.1.06

WaSP!

Üye
Lisense *** Nedir Bozkurt kardeş ?
 
bu arada şifre sorarsa 0 yazın kabul ediyor teşekürler
 

cemee61

Üye
paylasim icin tesekkurler cok isime yarayacak
 
ya arkadaslar ben bu programı kurdum fakat programın kısa yol ikonu hiç biryerde gozukmuyor.nereye atmıs olabılır?
prog. yuklu telefon acılısında o demo alt yazısı cıkıyor ama programın kısa yol ikonunu bulamıyorum.normalde uygulamaların ıcıne atması lazım fakat yok.yardımlarınızı bekliyorum...
 
bizim telefonlardaki etkin bekleme var onun gibi bişeymi ki bu pro?...