rooster1905 Üye arkadaşlar 6120 classik e göre dosya yöneticisi arıyorum var mı yada yüklenir mi 6120 ye
mevl18 Üye ya arkadaşlar benim telefon 6600 ama maxicep ten dosya yöneticisi olsun,tema olsun veya diğer sitelerden indirdiklerimde hepsi benim telefonumda dosya bozuk hatası veriyor sebebini söyler misiniz Alla rızası için nolurrrrrrrrrr...... + rep veririm
ya arkadaşlar benim telefon 6600 ama maxicep ten dosya yöneticisi olsun,tema olsun veya diğer sitelerden indirdiklerimde hepsi benim telefonumda dosya bozuk hatası veriyor sebebini söyler misiniz Alla rızası için nolurrrrrrrrrr...... + rep veririm