s60 a android görünümü verme

    Konu Sahibi
s60 a android görünümü verme
sa arkadaşlar telefona android görünümü veren bi program varmı sadece menü de olur kaydırmali menülerden
 
    Konu Sahibi
teşekkür ederim bu arada kardeş symdroid adlı bir program var sitede onu indirdim fakat dili farklı kullanamadım ona benzer türkçe birşeyler varmı
 
Türkçe için biraz zor bulunca paylaştırım ama genelde ingilizce
 
    Konu Sahibi
o da olur paylaşinca haber verirseniz sevinirim .bayramınız mübarek olsun
 
Tesekkür ederim.Sizinde bayraminizi kutlarim.
 
Tepkiler: osman_aske

zambirik

Üye
bence en iyisi vhome ben onu kullanıyorum gayet stabil çalışıyor 3.92 versiyonu






benim telden görüntüler
 
Son düzenleme:

zambirik

Üye
 
Tepkiler: Alo_Azrail
    Konu Sahibi
hava durumu için şehri nasıl seçiyoruz zıp code istiyor
 

zambirik

Üye
ben onu yapmadım sildim galiba çalışmıyor ama denemedim
 

zambirik

Üye
bigisayar gerekiyom tel hafızası hdesktop... theme dosyasındaki theme .xml yi txt ile açıp ordaki kodlardan silmek lazım biraz bu kodlama işine ilgin olmalı
 

zambirik

Üye
aslında çok zor değil yapılabilir

rica ederimhatta boş bir zamanında uğraşıp tamamen kendi themeni yapabilirsin
 

xxanox12

Üye
Kardeş Spb Mobile Shell Var Yükle Bende Kullanıyom. Tescil Kodlarıda Yanında Telefonum Nokia C5-03


Linki Bu
 
    Konu Sahibi
usta media fire ye upload eder misin indiremedimorjinal tarayıcı ile indirdim teşekkür ederim demiyorumgüzelmiş
 

xxanox12

Üye
kardeş bu çalısmayabılır teldeyim mediafire ya upload edemem çalışmassa söle başka bir tane daha var onu atarım sana