S40 mı s60 mı

S40 MI S60 MI


  • Kullanılan toplam oy
    31
  • Bu anket kapanacak: .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
S40 mı s60 mı
ARKADAŞLAR SİZCE S40 MI S60 MI
 

trenki

Üye
S60 telefonlarda dosyaları Smart Settings le kontrol edebiliyorsun ama Ben bir S40 kullanıcısıyım ve memnun değilim.Ayrıca S60 program-oyun-tema arşivi daha büyüktür...
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Kişinin ihtiyaçlarına göre değişir. Ayrıca kişisel görüşüm bu konu çok gereksiz.
 
valla kişiden kişiye değişir ama s60 daha iyi gibime gelio
 
    Konu Sahibi
kişinin ihtiyaçlarına göre değişir. Ayrıca kişisel görüşüm bu konu çok gereksiz.
kardeş herkes bişeyler söylemiş niye gereksiz olsunki ögrenmkek istedim hangisinin daha iyi oldugunu kimin ne düşündügünü

--------------- Ekleme ---------------

Ankete destek verdiginiz için teşekkürler.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
kardeş herkes bişeyler söylemiş niye gereksiz olsunki ögrenmkek istedim hangisinin daha iyi oldugunu kimin ne düşündügünü

--------------- Ekleme ---------------

Ankete destek verdiginiz için teşekkürler.


O iyidir bu kötüdür denemez. Çünkü ikisi farklı platformladır. Örneğin vista mı iyi, linux mu iyi diye bir soru olabilir mi? Birisi iş konusunda tamamen, diğeri genel oluyor.

Mesela s40 kullanan biri için hız önemlidir. S60'da bu hıza ulaşamazsınız. Tamam artık eskisi kadar yavaş değil s60 ama her türlü s40'tan yavaş bu bir gerçek.

Kısacası kişinin ihtiyaçlarına göre değişir. Dolayısıyla bu da tercih sebebidir. Eğer ben office kullacaksam s40 ile işim olmaz, ama sadece fotoğraf çekmek, müzik dinlemek için telefon alıyorsam s60 olmasının da bana bir yararı olmaz.
 
kişiye göre değişir o.hızlı menü geçişleri için falan s40 daha iyi fakat s60ın özellikleri daha fazla ama s40a göre daha yavaş kalıyor
 

eQooo

Üye
bencede s 60 serisi...
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
S40 mı s60 mı
BENCE KONUNU KİLİTLENMESİ KESİNLİKLE YANLIŞTI KİMİ NE ZARARI VAR ACABA KİMİ GERDİ


Size gönderdiğim pm'i herkes görebilir.


 

coybarli

Üye
En iyisi N95 in işletim sistemi s9 bende var kullanıyorum iki tane daha alıyorm 3 tane olcak tavsiye ederimmmmm
 

Iqt

Üye
bence s40 virüs korkusu yok
 

mbemurat

Üye
tabiiki s60,özellikle alırken s60 olmasına dikkat ediyorum...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...