Tavsiye S4 u satıp note 2 mi alsam?

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
S4 u satıp note 2 mi alsam?
Dün s4 aldım ama çok ısınıyor bu yüzden note 2 ile değiştirmeyi düşünüyor sizce mantıklı mı ?
 
Kel Ali
Ali Kel
 
Tepkiler: çaminci ve hsynkckygcı@

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
Yani değiştiriyim mi
 

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
Note 2 de ısınma yapıyormuş
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
S4 kadar olmayacağına eminim
 

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
Peki S4de ki ısınmayı güncellemelerle düzeltemiyorlar mı
 

PriZm

Üye
Her cihaz ısınma yapar bundan emin olabilirsin.Tek fark bazıları geç ısınır bazıları çabuk ısınır.Ama aralarında aynı olan tek şey ise max ulaşabilecekleri bir ısı limiti vardır.(Thermal trottling)
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
yani napiiim satiim mi
 

Anil-D

Üye
cuc samsungu degistir samsung alma
 
1 yıldır s4 kullanıyorum nerdeyse her oyunu yukleyip oynadım ama hic ısınma olmadı öyle asırı. Ve optimasyon mu ne haltsa bazı oyunlarda o olmuyor. Mesela hayday oynarken telefon ısınıyor böle 10 dakikada. Ama aspalth yada CM5 oynarken o kadar ısınmıyor. birisi 50 mb lık oyun digerleri 2 gb lık oyun. Bence değiştirme.
 

Anil-D

Üye
s4 den bende memnunum ama kendusi bilir
 

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
Peki bunu nasıl duzeltcem
 

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
Çok ısınıyo
 

Anil-D

Üye
kaci buluyor mesela olcdunuzmu cpuz diye bi proyla
 

cuuc

Üye
    Konu Sahibi
hayır