S4 olan bakar mı bii ??

    Konu Sahibi
S4 olan bakar mı bii ??
arkadaşlar bu s4 ü aldık ama bu karısık yaw.
wondershare kullancam pc de. ama usb hata ayıklayıcıyı bulamadm ya ben
nerdedir bi yardım edin kies sewmiyorum ya..
 

Maximien

Üye
Ayarlardan-Geliştirici seçeneklerine gir. Geliştirici seçeneklerini aktif etmen gerek tabiki ve sonra aşağıdan usb hata ayıklama kısmına tiki koy tamamdır.
 
Gelistirci secenekleri yoksa orda cihaz hakkindaya gir yapim numarasina 4 5 kez bas
 
Tepkiler: TheMadness
    Konu Sahibi
yapım numarası derken kardeş? geliştirici yok. s3 gibi değil bu yaw:S

eyw kardesm. saolasın buldum sonunda tsk ederm.