serif55 Üye öncül' Alıntı: Tamam hocam bende öyle düşünüyorum yorumların için teşekkür ederim hayırlı geceler Genişletmek için tıkla ... Ben teşekkür ederim hocam pişman olmayacağınız bi telefon almanız dileğiyle sizde iyi geceler
öncül' Alıntı: Tamam hocam bende öyle düşünüyorum yorumların için teşekkür ederim hayırlı geceler Genişletmek için tıkla ... Ben teşekkür ederim hocam pişman olmayacağınız bi telefon almanız dileğiyle sizde iyi geceler
enterneoll Üye s4'de grafik kalitesi daha fazla ama note 2 ve galaxy s3'de hiç fena değil daha önceden dediğim gibi bence kas kenidini s4 al ama baktın olmuyor note 2 güzel telefon
s4'de grafik kalitesi daha fazla ama note 2 ve galaxy s3'de hiç fena değil daha önceden dediğim gibi bence kas kenidini s4 al ama baktın olmuyor note 2 güzel telefon