S4 işlemci performansı ??

    Konu Sahibi
S4 işlemci performansı ??
arkadaşlar bildiğiniz gibi s4 te 2 farklı işlemci seçeneği var,
biri
4 çekirdek 1.9 ghz qualcomm snapdragon S600
diğeri ise samsung un kendi ürettiği
8 çekirdek 1.8 ghz exynos octa
ayrıca samsung un yaptığı açıklamaya göre exynos işlemcilerin üretim bandında sıkıntı olduğu için haziran sonuna kadar çıkan s4 lerin çoğunda S600 olacak.
benim sormak istediğim bu 2 işlemci arasında performans olarak nasıl farklılıklar var acaba?


 

Artles

Üye
8 Çekirdek olan antutu benchmark'da 4000 puan falan fark atıyordu yanlış hatırlamıyosam
 

IVI-Elia

Üye
8 çekirdekli Exynos 5 Octa ARM'ın BigLittle teknolojisiyle üretilmiş 8 çekirdek değil de 4+4 diye ifade edilmesi daha iyi olur.

Konuya gelirsek sanırsam Exynos 5 octa daha güçlü.Ama Exynos'un içinde LTE modemi yer almıyor
 
    Konu Sahibi

aynenn 1.8ghz 4 çekirdek oyun ve prof. performans için 1.6ghz 4 çek. batarya performansına yönelik normal uygulamalar için kullanımda olacakmış.ben s4 ü düşünüyorum ama samsung un yaptığı açıklamaya göre ilk parti telefonların %70 i s600 ile gelecek exynos un üretim bandında sıkıntılar varmış haziran sonunda piyasaya genişletilmiş dağıtıma sunulacakmış.o zamana kadar beklesemmi diye sormuştum anlaşılan beklemek lazım,teşekkürler

- - - Eklendi - - -



burada buldum
 
beklemenize değer.testlerde exynos , snapdragona fark atıyor.,
 

tapatalk

Üye
8 çekirdek bi ise yaramaz çoğu uygulama çift çekirdek için yazilmis daha 4e gecicekler sonra fullhd ye sonra 8 çekirdeğe ohoo. 4+4 mantikli
 
s4 gerçekten başarılı bir telefon olacak gibi açıkçası almayıda düşünüyorum ama keşke samsung biraz daha farklı tasarım yapsaydı s4 için :/
 
4+4 çekirdekli olan fark atıyor diğer işlemciye diğer işlemci lte olan ülkelerde satılacak Türkiye'ye bu yüzden 4+4 çekirdekli gelecek kesinleşti
 
    Konu Sahibi
4+4 çekirdekli olan fark atıyor diğer işlemciye diğer işlemci lte olan ülkelerde satılacak Türkiye'ye bu yüzden 4+4 çekirdekli gelecek kesinleşti

o kesinleşti zaten ama üretim bandındaki sıkıntılar yüzünden ilk s4 lerin %70 i s600 lü olacakmış.inşallah türkiyeye o kalan %30 luk kısım gelir,turkcell ve avea nın satışa sundukları 4+4 şeklinde ama diğer mağazalarınki nasıl gelir bilmiyorum bakıcaz artık
 
üretimde bir sıkıntı yokmuş 27 martta türkiyede s4
 
    Konu Sahibi
üretimde bir sıkıntı yokmuş 27 martta türkiyede s4

benim söylediğim üretim sıkıntısı o değil exynos işlemcinin üretim bandında sıkıntı olduğunu açıkladı,ilk dağıtılan ürünlerin %70 i s600 işlemci olacak kalan %30 u exynos olacak,bize normalde exyns gelecek turkcell ve avea o şekilde getiriyo ama diğer firmalar sırf satış için s600 leri getirebilir.
 

tapatalk

Üye
ilk üretilenler zaten amerikada satılcak