S3'mü Note2'mi? Hangisini almalıyım?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Ulysseus

Üye
    Konu Sahibi
S Beam dosya transfer yöntemidir telefonları birbirine değdirerek

Android beami bilmiyorum

şu an piyasadaki tek projektörlü yani beam projektör teknolojisi olan sağlam android telefon Galaxy Beam

Galaxy S3'te S Beam var diğer baktığım Android telefonların çoğunda Android Beam var. Note 2 kullanıcısısın rica etsem Ayarlar-> Diğer Ayarlardan NFC nin altında S Beam mi var Android Beam mi var bakar mısın?
 

doruk944

Üye


Teşekkürler



Hiç kimse S3 demedi. Note2 alıcam yüksek ihtimalle

usta boyut sorun olmucaksa note 2 al geri kalan herşeyi + boyuta alışıyorsun zaten bi kotun cebine yata bir montun iç cebine rahtlıkla sığıyor yani boyutu sorun olarak görme alışırsın yani benim tavsiyem note 2 al bir soru olursa kaafana takılan sor
 
note 2ekranı s3un yanında sönük kalmıyor daha canlı duruyor kendim denedim hatta en canlı ekran note 2 idi

- - - Eklendi - - -

Note 2de tek sorun ekran boyutu ama o da çok buyuk sprun degil
 

Ulysseus

Üye
    Konu Sahibi

Teşekkürler kullanım açısından tek elle kullanılıyorsa sorun yook
 
Eger büyüklük sorun değilse kesinlike note 2 al
 

Ulysseus

Üye
    Konu Sahibi
Büyüklük sorun değil de zarif duruyor mu S3 gibi. Ablam kaba duruyor dedi.
 

aleranol

Üye
Pm attım birşey daha ekleyeyim. Gayet iyi duruyor arkadaşlarım gördü bu ne lan! Dediler direk. Grisi hem ağır hemde çok şık duruyor. Filmler de oldukça zevkli oluyor
 

Ulysseus

Üye
    Konu Sahibi
Herkesin önerisi için teşekkürler Son bir sorumolucak batarya fazla kullanımda kaç gün gidiyor?
 

aleranol

Üye
Fazla kullanımda 1 günü tam götürüyor. Sadexe mesaj veya az bi face ile rahat rahat 2 3 gün.
 

Ulysseus

Üye
    Konu Sahibi
Harikaymış Şimdiden heyecanlandım yemin ediyorum
 

doruk944

Üye
Dürüst oluyum online modern combat 4 oynarken su gibi gidiyor 2 -3 saat dayanıyor 3g açık internet mesajlaşma orta seviiye online oyunlar kullandığm zaman 8-12 saat sade face mesajlaşma konuşma 1 gün ama allahı var paketlerim bittinden beri arada 2d oyunlar oynuyorum 2 -3 gün götürüyor
 

aleranol

Üye

Dürüst olayım bende o oyun tam 3 saat gidiyor. Ama online da fps de her android gibi düşüş var ama az. Ayrıca ekran büyük olduğu için hile yapılan online oyunlarda hızın düşüyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...