s2 (ss) Oynayan Varmı ?

MrExpert

Üye
    Konu Sahibi
s2 (ss) Oynayan Varmı ?
Varmı Genşler
 

Haluk.

Üye
Oynadim ve hemen sildim. Cunku.hemen oluyodum pek sevmedim dogrusu
 

MrExpert

Üye
    Konu Sahibi
Ben sıralamada 331.Sıradayım ThemBhelCeya :

- - - Eklendi - - -

İsteyenle maç yaparık.
 

MrExpert

Üye
    Konu Sahibi
Bir allahın kulu yokmu oynayan
 

Oğuzhan

Üye
Bir allahın kulu yokmu oynayan

Ben Allah'in kuluyum ama oynamiyorum. Futbol oynatim bak onun muhabbetini yaparim. Ya drogba ne o oyle yhaaa! Alex'in heykelini diktiler sonra gonderdiler cik cik cik yaaauuuvv! Kuarejma Muarejma Tello Stoç kil yun
 

MrExpert

Üye
    Konu Sahibi
404 not found Error...
 
ben wolfteam oynuyorum s2 yıde biliyorum
 

MrExpert

Üye
    Konu Sahibi
Ben gümüşü geçeli çok oldu şuan tek yıldız 2 nokta tp %96 bugün yarın 3 nokta olucak

- - - Eklendi - - -

Bu arada nick ne oyunda ?
 

MrTech

Üye
Ben gümüşü geçeli çok oldu şuan tek yıldız 2 nokta tp %96 bugün yarın 3 nokta olucak

- - - Eklendi - - -

Bu arada nick ne oyunda ?

IEAIArschficken

İsmi s......z kuzenim koymus benden habersiz..

Eski acik kanal 8 oda 13