s.a arkadaşlar qtweak için yardım...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

KxTR79

Üye
    Konu Sahibi
s.a arkadaşlar qtweak için yardım...
sa arkadaşlar .akşam telefona flash attım nitdroidi de düzgün kurdum herşey tamam.qtweak i kurdum başladım istediklerimi yapmaya fakat status bara birşeyler ekleyemedim . t ye basıyorum 1 e yada 2 yede basıyorum 3 basıyorum hata veriyor yuklemıyor neden acaba? not:inception,aegis,opensh yüklü
 

adem4137

Üye
Ben nasıl android kurabilirim
 

[ENGİN]

Üye
bildirim çubuguna ne eklemek istediginize baglı ayrıca nitroid de status bara ekleme yapılıyormu bilmek gerekir
 

pRime.

Üye
nitdroid yüklüyse open moddasın demektir yani open modu seçeceksin qtweakte. sonra da eklemeye başlayacaksın. bir de tek tek eklemeyi dene.
 

Seglopsi

Üye
birde quicktweak'da 9.6.8 surumu cikti, en son surumu kullanman yararli olacaktir. bulabilirsem linkini atarim buraya.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...