s^3 çok güzel temalar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
s^3 çok güzel temalar
İşte ilk tema: Apple iPhone tarzı...



Soyut Teknoloji









colors on black


Mavi - Siyah Tema


Kırmızı - Siyah Tema



starry khoury





Nokia theme Orange by LA 3.0





Beyond by Sauromatum






 
Tepkiler: cemee61, nkrn83, Trackmania ve 11 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
emeğinize teşekkürler ama Apple iPhone tarzı'nı yükledim ama verilen resimle alakası olmayan bir tema ile karşılaştım..
 

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
emeğinize teşekkürler ama Apple iPhone tarzı'nı yükledim ama verilen resimle alakası olmayan bir tema ile karşılaştım..


elimde n8 mevcut olmadığı için deneme imkanım yoktur malesef benimde bilgim yoktu alıntı olduğu için birşey diyemicem yanıltılar için üzgünüm..
 

satan22

Üye
iphone temasını n8 de denedim ama sertifika hatası veriyor.. yane yüklemeyemedim.. çokta güzel duruyordu
 
tesekkurler ama ben bunları 3 yıl önce kullanıyordum =)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Elinize saglık Mustafa bey
 

Reşwan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
n8 için yen tasarlanmış temaları 3 yıl önce nasıl kullanıyordun merak ettim..

ayrıca rica ederim mert.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...