Rütbe Rankları.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Rütbe Rankları.
Üyelerin rütbe rankları aşağıdaki gibi hareketli olsa daha güzel olur .



















 

NEXUS

Üye
olmasın daha iyi
 
Forumun stabilitesini azaltır kardeşim bunlar Veri transfer boyutunu artırmaya hiç gerek yok.
 
Tepkiler: Nextman
ayy bi an ısmail yk yi hatırladım gibi oldu
 

Serhan

Üye
30 dk forumda dolaşmamla 2 GB lik internet paketim biter
 

Invoke

Üye
Bu başlıktan sonra TDK kapanmış...
 

Ozan

Admin
Curcuna olsun yani her mesaj
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
Aynen bende olmazdım
Rütbeler gayet güzel bence ama rütbe tasarımın da değişikliğe gidilse güzel olacak isimler değil rütbeler çok uzun süredir aynı tasarım hareketli olursa saçma olur
 
Aynen ben de olmazdım sadelik her zaman çekicidir. forumu vbulletin den değişip sadeliğe önem veriyoruz sonra da bunları ekliyoruz. Gereksizin de gereksizi
 
    Konu Sahibi
Bir konuda bir öneride bulundum, bulunmaz olaydım. Yapılan yorumlara bakıyorum da curcunadan, iğrençlikten,forumu terketmekten bahsediliyor, bu rankları kullanan diğer forumların hepsi hata mı yapıyor, bu nasıl bir yaklaşımdır? Siz zahmet etmeyin, öneride bulunma suçunu işlediysem ben giderim. Bir önerinin yapılması bile önemsenmeliydi. Anlaşılan forumdakilerin öğrenmeleri gereken çok şey var. Yıllardır çeşitli forumlardayım, bazılarının hayalini kurduğu yöneticiliği dahi kabul etmedim. Bir üye bir öneride bulunur, diğer üyeler ve yöneticiler de usulünce olumlu ve olumsuz görüşlerini öneride bulunan kişiyi kırmadan bildirirler. Neyse bazı yorumları o kişilerin acemiliklerine sayıyorum. Konu fazla uzamadan kilitlenirse memnun olurum.
 
Tepkiler: BLasTeaR
Kardeşim kırılmana gücenmene gerek yok. Sen fikrini söyledin herkes de senin fikrine göre fikir sundu. Espiri ile karışık fikirde bulunan da olur her yerde. Aldırmayacaksın sen de dalgaya alacaksın bu kural böyle. Burada kimliği açık olan çok az insan var bunun getirdiği rahatlıkla (kişisel haklara tecavüz etmeden) fikirlerini açık seçik söylerler Konuya net bir nokta bırakalım. Forumun stabilitesini ve veri boyutunu artıracağından bu dediğin şu anda çok uzak. @Nextman konu sahibinin isteği ve uzamaması sebebiyle konu lütfen
 

Nextman

Emekli Yönetici
Tamam öneride bulunan arkadaşımızın önerisini sistemimiz açısından uygun olmadığını belirtir önerilerinizin bizim içi değerli olduğunu bir kez daha hatırlatırız
Saygılarımla

Not: Ayrıca baştan önerilerinize önem vermesek bu konuları direk sileriz.
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...