RotateMe (Yatay Ekran Modu)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nenmorin

Üye
Programı alttan açık tutmamız gerekiyormuydu??? Bende çalışır da..Alttan açık tutup makinayı kastırmanın alemi yoq...Ztn Nokmate var alttan açık..
 

Arazlam

Üye
program çalışıyor ama sertifikalamak lazım çok aradım am internette sertifikalısını bulamadım
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Arkadaşlar Sertifika Yapamayanlar Bana Ulaşsınlar Sertifika İşlemlerini Halledeyim... Ben Bi Soru Sormuştum... Konu Açmasını Biliyorsunuzda Yardım Etmesini Neden Bilmiyorsunuz ?
 
arkadaşlar bu programı adam gibi anlatacak birisi yok mu? madem buraya program yüklüyorsunuz ve milleti çağırıyorsunuz biz hizmet veriyoruz diye ilgili davranın diyorum size zor olur ama sağlam bir site olursunuz yanılıyormuyum?
 

uluzatt

Üye
ya boyle ilginç şeyleri nereden buluyorlar eğe çalışırsa çok güzel bi pro
 

color

Üye
arkadas eline saglik tesekkurler.
arkadaslar bu benim ilk mesajim herkese selamlar sevgiler.
 
ben sertifikaladım kurdum kurulumda sorun çıkmadı ama uygulamalardaki simgesine tıklayınca program açılmıyor rotateme 1.0 da bu sorun yoktu
 
aga bende n70 var ama dosya bozuk diyorr.
 
ya bu programın 5700 olanı yokmu acaba yoksa çokmu şey stiyorum
 
ya bide nokmote programı 5700 uyarmı yüklemeyi denedim ama sertifika sorunu var o nuda halletcem yakında deneyen yükleyebilen varmı acaba.
 

a21a

Emekli Yönetici
Alın arkadaşlar.. temin ettiğim sitelerde sorunsuz çalıştığı söylenen iki versiyon rotate me.. deneyin bakalım... sonucunuzu yazın lütfen.. (sertifikalandırmayı unutmayın.)
 

Ekli dosyalar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...