yaw heryerde varda bu program sertifikasız bi işe yaramıyo işte.millette yapamıyo sertifikalama işlemi.site üye alımı yapmıyo daha.üyeliği olanlar imei numaralarını yazalım yardımcı olsunlar.
benim Ericsson 688 dede çalışır ozaman
bu program sadece N95 Ve N95 8GB ta çalışır. ekranı döndüren herhangi başka bir özellikte bir program değilse!!!
sertifika olayını falan hepsini yaptım yükledim ama sadece icon görünüyo tıklıyorum herhangi bişi olmuyor yani programı açamıyorum neden acaba bilen arkadaş varmı
Arkadaşlar Telefonumun Markası '' Nokia 6120 C ''
Paylaşıma Vermiş Olduğunuz Programın Sertifikalama İşlemini Falan Yaptım... Telimede Yükledim Herhangi Bir Sorunum Yok... Ama Programı Çalıştırınca Sadece Ekranı Açılıyor... Telefonumun Ekranını Bir Türlü Yan Çeviremedim... Nasıl Yapılacağını Bilen Bir Arkadaş Bana Yardımcı Olabilirmi Acaba ?