Oğuzhan
Üye
Söyleme me gerek yok heral de belli oluyordur
Yapma gardaş o zaman
- - - Eklendi - - -
:adamsın.mobilim ondan yapamadım
Arabesk metal gibi birşey çıkmasında..Anlamadığım anadolu rock ve arabesk rap onlar nası birşey
Hard rock,soft rock,heavy metal,punk rock,pop rock,death metal,brutal rock vs vs daha dolu var böyle gidiyorda zaten aklıma gelen bunlar alt bölümleri üst bölümü mü?
Heavy metal,dinleyince insana bir hal olur
Arabesk metal gibi birşey çıkmasında..
Kardeşim rapcisin yapma.Dert etmedim sadece güldüm nasıl rapcisin sen.gerçi topunuz bölesiniz.
gerçekten çok komik bunun tarışması bile. orda rock değil ritim göstermek için koyulmuş bi işaret o bu kadarına da kapasiten yetmiyorsa ben ne yapayım ?
necrophagist ve death en iyileri bir soloları var kendinden geçersin vallabir de dinlemediysen sepultura dinle o da çok iyidir
şebnem ferah çalarsa hangi şarkısı olursa olsun dinlerim çok güzel söylüyor ne kadar rap ile aşırı şekilde ilgili olsam da onu dinleyebilirimarkadaş polemik olsun diye açmamışki . Ben rap diyorum rock hiç dinlemem. Anlamadığım yabancı müzikleri niye dinliyim.d tabi şebo ayrı bişey çalarsa kapatmam.d
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?