Resim bulmaca




sende banaaaaa kahtalı mıçe nin resmini bul bakem hadeeeeeeeeee :P :P
 

PaNTeR

Üye
Ehehehe, al sana Kahtalı :P



Bu arada eski arkadaşların yerinde yeller esiyor. Güzelim oyunu bırakıp gitmişler

Alttaki, bana Abidin Dino'nun yaptığı Mutluluğun Resmi adlı tabloyu bul! :artı:
 


inşallah budur :wacko: :wacko:

alttaki sende banaaaa imzama koymak için şöyle güzel bi resim bul bakemm
 

midnight

Üye


Alttaki bana intihar eden birinin resmi...
 


al sana intihar fotosu

alttaki sende bana i imzama koymak için resim bul ama imza kurallarına uygun olsun oke ??
 

PaNTeR

Üye
Sana imzadan önce bi avatar lazım gibime geliyor :



Alttaki imzayı da sen bul bakalım
 


al sana en iyi imza (bende van_hoifdonk tan çaldım )

alttaki sende bana anasayfanın screenshot unu gönder bakem
 

PaNTeR

Üye
Daha önceden vardı, yemezler! :



Alttaki, şöyle güzel bi Unicorn resmi istiyorum, siyah olsun ;
 
yok öle uynıklık sen kendi anasayfanın resmini koycannnn
 
aloooooooooo yok mu low bulan zor mu geldi altı üstü bi screenshot koyacan yawf
 

PaNTeR

Üye
Yaaa, bana ne? Ben ekledim işte, anasayfa o da!

Ben siyah Unicorn'umu istiyorum işte D
 

PaNTeR

Üye
Ya küsecem, ben de oynamicam! Hadi Siyah Unicorn'umuzu da kendimiz bulduk, benden sonra gelen güzel bi martı bulsun bari! :'(



Güzel bir martı istiyorum...
 

DefectoR

    Konu Sahibi


Alttaki bana Hintli bi derviş resmi bul..
 



alttaki senden ricam bana şelale resmi bul
 

ekolix

Üye


bende BOB MARLEYİN Konser performans resmini isterim

Alttakiii.... Şittt....

Şekerci.....
 

PaNTeR

Üye


Alttaki, sen de şöyle şirin mi şirin bi deniz kızı resmi bul
 

slayer

Üye


'göz' bul ama çok güzel olsun insanın baktıkça bakası gelmeli
 

PaNTeR

Üye
Aha dünyanın en ünlü gözü!



Buda dünyanın kanıtlanmış en güzel gözü ;



Bu da senin istediğin tarzda bir göz



Ben de şöyle güzel bi NAZGUL resmi istiyorum...
 

PaNTeR

Üye
Bak anlatayım, klavyende "enter" tuşunun üzerinde geri ok resmi olan bir "back space" tuşu var... Ona basıyorsun ve diğer oyunlara giriyorsun... Yada bekliyorsun, anlayan biri cevap veriyor!

Hadi NAZGUL de benden olsun...

(Nazgul= Ateş özelliği olmayan, itici bir ses çıkaran, mistik bir ejderha)



Ben şöyle değişik bir satranç taşı istiyorum...