cyberay kardeş çok güzel bir çalışma teşekkürler.ama ben senin fontunuda çok beğendim acaba o fontu bana yollayabilirmisin Valla çok beğendim.b-boy-south@hotmail.com
arkadaslar pyhton py. pyc uzantılı dosyaları açar.bunu hepimz biliyoruz.zaten bu konu ile ilgili bilgiler sitede mevcut.polemik üretmeyin.saolun.tesekkürler
cyberay kardeş çok güzel bir çalışma teşekkürler.ama ben senin fontunuda çok beğendim acaba o fontu bana yollayabilirmisin Valla çok beğendim.b-boy-south@hotmail.com