referandum var evetmı hayırmı?

referanduma oyunuz nasıl olucak Evetmı? Hayırmı?

  • Evet

    Kullanılan: 1 20.0%
  • Hayır

    Kullanılan: 4 80.0%
  • Boş

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    5
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zibidi39

Üye
    Konu Sahibi
referandum var evetmı hayırmı?
evet arkadslar forumda su samurları ve caretta carettaları korumak ıcın bolum acılsınmı evetmı hayırmı referandum yapıyorumda

not:arkadslar sıtede sıyaset konusmak yasak bılıyorum sakın onumuzdekı secımler ıcın bole bısey yapıorum dıe dusunmeyın masuk su samurları ıcın butun cabam tammı sakınnn dusunmesyın onumuzdekı referandum ıcın bıseyler yaptıgımı sakınnnn
 

tragedie

Emekli Yönetici
Carettaları sevmiyorum
 

zibidi39

Üye
    Konu Sahibi
bende sewmıyorum acılmasın
 

tragedie

Emekli Yönetici
carettaları denizde Yaşasın
 

zibidi39

Üye
    Konu Sahibi
lutfen konuyu muhabbete cewırmyelım sayın test mod um bunu benmı hatrlatıcam sıze
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hayır diyorum caretalara
 
ilk başlığı görünce aklıma ilk 12 eylüldeki seçimler geldi
 

Mert

Üye
Sevmiyoruz su samurlarını
 
valla bu carettaların tadı güzel olsa bile bu türün cinsi değişmeden yemeyeceğim bu oyunları.

pardon carettaları
 

Ozan

Admin
Arkadaslar konu nedenini sormayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...