RedMusic kendi yapımım!!!....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
RedMusic kendi yapımım!!!....
Tamamen kendi yapımı aslında tema yapmada o kadar iyi değilim ama elimden geldiğince...

Önizleme:

Dosya:



Bi teşekkürü zor görmeyin

--------------- Ekleme ---------------

bu arada bi iki sorum olcak foruma dosya upload edemiyormuyuz 2.si foruma resim upload edemiyorum imageshacki açıyorum resmi seçiyorum fakat error verio bu konudada yardım bekliyorum
 
Tepkiler: CoDeYs, tugrul61, " Tehlike " ve 3 diğerleri
güzel olmuş eline sağlık..
 

By Y@VUZ

Üye
Gayet iyisin devam etmelisin Teşekkürler
 

SEKOLELE

teşekkürler
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
bu arada bi iki sorum olcak foruma dosya upload edemiyormuyuz 2.si foruma resim upload edemiyorum imageshacki açıyorum resmi seçiyorum fakat error verio bu konudada yardım bekliyorum

foruma dosya upload edemessin sen linki verirsin dosyayı moderatörler yükleyebilir..
Resim yüklemek için
1.internetteki bi resme sağ tık yaparak kopyalayıp konuya yapıştırabilirsin..
2.başka bi sitedeki resmin tam url sini konu panelindeki grafik ekle kutucuğunu tıklayıp ekleyebilirsin (link ekle kutucuğunun yanında)
tlf nundaki resmi imageshack a yükleyip yukarıdaki yöntemleri uygulayabilirsin.

Ayrıca tema güzel olmuş emeğine sağlık .
 
    Konu Sahibi

tşk ederim
 
Öniyi Resim Olarak Ekleseydin Daha İyi oLurdu.Ama Emeğine Sağlık Güzel Olmuş Tema Devamını Bekleriz .
 
    Konu Sahibi
işte bende onu diom önizleme dediğin gibi eklenmio
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Foruma dosya upload edebilmek için bol paylaşım yapmanız ve forumda aktif olmanız gereklidir.
Bu şartları yerine getirdiginizde size eklenti yetkisi verilir ve foruma dosya upload edebilirsiniz.

Paylaşım için teşekkürler
 
    Konu Sahibi

tşk şimdi anladım
 
    Konu Sahibi
mümkünse tema yapma sen kardeş

mümkünse sende bir daha benim konularıma ne msj yaz ne de paylaştıklarımı indirme böyle hatalarınıda insanların yüzüne vurma benim konuyu eklediğim zmn temayı deniyebileceğim telefonum yoktu temanın hatalarını görememişim ama herkes hatamı direk yüzüme vurmamış gördüğün gibi şimdi deneyebileceğim bi telefonum var şimdi düzeltirim hatalarımı mrk etme sen
 

CoDeYs

Üye
resmi verdigin linki kırık dostum düzenlersen sevirim eline saglık
 
    Konu Sahibi
dostum malesefhiçbiri elimde yok artık aslında alt komşunun telinde var bu tema ama onu nasıl birleştirip sis haline getiririm hiç bilmiyorum öğreten biri olursa neden yenilemeyimki zeki binbaşım
 

CoDeYs

Üye
en iyisi konu içerigini degiştir daha iyi olur yani yeni bir temanı ekle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...