indigonun premium black teması bile buna 10 çeker. 5 dolar verdiysen yazık olmuş o paraya. Ayrıca piyasada premium theme diye dolaşan tüm temaları 5 dk bile sürmeyecek bi araştırmayla bulabilirdin. Tema yapımcısının ismine bakıyorum da hiç tanınmış da değil. Dandik temacı pizerodan bile kötü bu tema. Ama emeğe saygı.
abi telefonu hacklemek için siteden baktım secman gibi uygulamalara olmadı.tel version 07.10 yeni versiyon hacklenmiyor galiba, bu arada önceki telefonum 6230i ye mobimb diye bir program ile logo yapardım