Red Alert 2009

bu oyun süper yaaa.bilgisayarda oynamıştım.bütün görevlerini yaptım.çok teşekkürler.eline sağlık
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
bu yorumları duymk güzel ben tesekkür ederim
 

speeds

Üye
sağol kardeş n73 de çalışırmı acaba
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
çalışır kardeşim
 
320x240 olduğundan e 50 de yarısı görünmüyo oyunun acaba mümkünse 240x320 versiyonunu yükleyebilirmisin
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
yatay ekran oynamayı dene
 
Tşk, oyun bitirdim ama çatışma bölümünü hergün tekrar tekrar oynuyorum çok zevkli bir oyun.
 

extacy35

Üye
çok güzel bir oyun teşekkürler
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
iyi oyunlar
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
iyi oyunlar
 

askımm

Üye
iii d3 n73 3kran byutu uymuo ya nasıl 3rd kardesim:S:S
 

last321

Üye
N73 te görev bölümlerine grmio nsl grecez?
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
konunun başında yatay oynayın demişim sanırım yatay oynayınca ekran boyutu sorunu kalmıyor

sizlerde sağolun iyi oyunlar